همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در آغاجاری برگزار شد

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر آغاجاری گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهر برگزار شد.

عبدالحسن زیدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در آغاجاری برگزار شد.

وی افزود: توسعه ورزش و گسترش فعالیت‌های ورزشی در سطح شهر آغاجاری یکی از اهداف اساسی و مهم این دوره شورا برای ایجاد شور و نشاط و شادابی و بالا بردن میزان سلامتی همشهریان است و در همین راستا شورا و شهرداری در فعالیت چهار ماهه خود امروز چهارمین همایش پیاده‌روی خانوادگی را با شعار “ورزش بازدارنده اعتیاد” به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آغاجاری ادامه داد: این همایش پیاده‌روی از محل یادمان شهدای گمنام آغاز و با تجمع در پارک دولت و اجرای برنامه‌های متنوع از جمله قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، سخنرانی فرماندار شهرستان با موضوع  ورزش پیشگیری از اعتیاد و آثار مواد مخدر، اجرای نمایش مرتبط با مواد مخدر و اهدای جوایز نقدی به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه پایان یافت.

وی اضافه‌کرد: در راستای تشویق جوانان به ورزش، شورای شهر و شهرداری در این همایش پیاده‌روی از محمد شریفات قهرمان اول استانی و دوم کشوری در رشته کشتی فرنگی با اهدای جوایز قدردانی کرد.

زیدونی در پایان گفت: شورای شهر و شهرداری آغاجاری همچنین برای کمک به امور ورزشی و فرهنگی، توسعه و عمران و آبادانی شهر تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد و از همشهریان نیز می‌خواهیم که نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به این شورا ارائه کنند.