افتتاح مجتمع آموزشی طالقانی مسجدسلیمان

خورنا: مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از افتتاح مجتمع آموزشی ۲۶کلاسه آیت ا… طالقانی این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد .

به گزارش خبرنگار خورنا از مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر افزود : این مجتمع آموزشی یکی از پروژه های عام المنفعه ای است که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب جهت افزایش رفاه عمومی در زادگاه نفت مصوب کرده بود .

وی ادامه داد : این پروژه ی عمرانی با صرف ۲۶ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع در دو فاز دبستان و راهنمایی طی مدت زمان ۲۰ ماه احداث شده است .

مهندس پیرامون خاطر نشان کرد : در فاز مدرسه راهنمایی این مجتمع ساختمانی ۲ طبقه با حدود ۲۲۰۰ متر مربع زیربنا و یازده کلاس آموزشی پیش بینی و احداث شده است .

وی ادامه داد : در فاز دبستان نیز ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای حدود  ۲۰۰۰ مترمربع و ۱۵ کلاس پیش بینی و اجرا شده است .

وی این پروژه را از جمله پروژه های مهم عمرانی این شرکت برشمرد و گفت : باتوجه به فرسودگی برخی مدارس در این شهرستان ، احداث این مجتمع نقش ارزشمندی در ارتقای سطح سرانه فضاهای آموزشی و تربیتی این شهرستان ایفا می نماید .

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در یک اقدام ارزشمند و عام المنفعه دیگر نیز ، طی سه سال گذشته ۳۰ مدرسه را در مناطق و محلات مختلف این شهرستان بصورت اساسی تعمیر و بازسازی نمود .

گفتنی است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سالیان اخیر با تعریف و اجرای دهها پروژه ی عمرانی و عام المنفعه در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی ، آموزشی ، راه و شهرسازی ، عمران شهری نقش بسیار ارزشمندی در افزایش سطح رفاه اجتماعی و بهبود شاخصه های اجتماعی ایفاء کرده است .

انتهای خبر/ دانوش صالحی