اهداء ۲ موتور سیکلت مجهز به تجهیزات به آتش نشانی بهبهان

خورنا: مدیرعامل آتش‌نشانی بهبهان از اهداء دو دستگاه موتور سیکلت مجهز به تجهیزات به آتش نشانی این شهرستان خبر داد.

صدر الله اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی شهرستان بهبهان در زمینه امداد رسانی در هنگام وقوع حوادث آتش سوزی خیابان‌ها و کوچه‌های تنگ و باریکی است که در بافت قدیم شهر موجود است.

وی افزود: در مواقعی ورود ماشین‌های آتش نشانی به این کوچه‌ها بسیار مشکل م‌ی‌شود و همین امر قدرت مانور آتش نشان‌ها را کاهش می‌دهد.

مدیرعامل آتش نشانی بهبهان ضمن تاکید بر لزوم سرعت عمل از طرف آتش نشان در زمان وقوع حادثه خاطر نشان کرد: در زمان تصادفات و ترافیکی که بعد از حادثه ایجاد می‌شود نیز امکان امدادرسانی توسط ماشین‌های آتش نشانی با مشکل مواجه می‌‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: به همین منظور و با رایزنی که با یکی از همشهریان خیر بهبهانی صورت گرفت ، تعداد دو دستگاه موتورسیکلت به همراه تجهیزات از سوی این خیر به آتش نشانی بهبهان اهدا شد.

وی ابرازامیدواری کرد با استفاده از این دو دستگاه موتور سیکلت مجهز به تجهیزات آتش‌نشانی سرعت عمل آتش‌نشانان در این قبیل آتش سوزی‌ها بیشتر شود.

اسماعیلی در پایان ضمن تقدیر از کار این خیر گفت: کار خیر تنها در ساخت مدارس و مساجد خلاصه نمی شود و می توان با کمک‌های اینچنینی اقدامات خداپسندانه‌ای انجام داد.