دزفول رتبه نخست را در مبارزه با اعتیاد داراست

خورنا: فرماندار دزفول گفت: این شهرستان در حوزه مبارزه با اعتیاد رتبه نخست استان را داراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، مانور مبارزه با مواد مخدر صبح امروز با حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم دزفول از میدان آزادی (مثلث) شهر دزفول آغاز و تا چهارراه شریعتی با پای پیاده برگزار شد.

فرماندار دزفول در این ارتباط اظهار کرد: اقدامات عمرانی بسیاری توسط دولت در سطح شهر انجام می‌شود ولی اگر اعتیاد در جامعه دامنگیر جوانان و خانواده‌ها شود این کارهای عمرانی بی‌معنی خواهد بود.

عبدالرضا احسانی‌نیا افزود: باید آحاد مردم دست در دست هم دهند و این معضل را ریشه‌کن کنند زیرا گرفتار شدن جوانان هزینه‌های زیادی برای دولت و خانواده‌ها در بردارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی نیز آماده حمایت از جوانان و پیشگیری از ابتلا به این بیماری هستند، اضافه کرد: در سال گذشته شهرستان دزفول در حوزه مبارزه با اعتیاد رتبه نخست استان را داشته است و این امر بسیار مطلوب شمرده می‌شود.

احسانی‌نیا با اشاره به اینکه استان خوزستان یک مروارید درخشانی است که متاسفانه روی آن را غبار اعتیاد فرا گرفته است، خاطرنشان کرد: از همه مسئولان این شهرستان انتظار می‌رود در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان به‌ویژه جوانان از طریق برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی مرتبط اقدام کنند.

وی ادامه داد: استان خوزستان زرخیز و سرشار از منابع است به طوری که همیشه چشم طمع دشمنان به آن بوده و امروز وظیفه ماست از این پتانسیل‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مانور که با حضور گسترده دانش آموزان، مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی و بانوان همراه بود شعارهایی از قبیل اعتیاد، اعتیاد بلای خانمانسوز، اعتیاد اعتیاد زوال یک زندگی، دیو سیاه اعتیاد عامل هر تباهی و مدرسه مدرسه عامل هر آگاهی سر داده شد.