آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ اسکله بندر بحرکان در هندیجان

خورنا: مزارعی گفت: عملیات اجرایی فاز ۲ اسکله بندر بحرکان در هندیجان آغاز شد.

فرامرز مزارعی رئیس اداره شیلات هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا در هندیجان از آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ اسکله بحرکان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در بازدید مدیر احداث بنادر صیادی کشور از بندر بحرکان، تاکید بر اجرایی شدن این فاز شد و اینکه در این زمینه مسئولان شهری و استانی کمال همکاری و تعامل را در این پروژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: این فاز شامل سایت اداری، برق و روشنایی، آسفالت و اسکله پهلوگیری قایقی های صیادی‌ست و فاز نخست را نیز تکمیل خواهد کرد.

رئیس اداره شیلات هندیجان تصریح کرد: فاز دوم بندر بحرکان هم‌ اکنون به مناقصه گذاشته شده است و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی را به چشم خواهد دید.

وی ادامه داد: اعتبار اولیه در نظر گرفته شده برای تحقق این پروژه، ۸ میلیارد تومان است و در صورت نیاز به آن اعتبار تزریق خواهد شد.

مزارعی گفت: خدمت رسانی به صیادان بومی از مهمترین اهداف ماست و در صورت اجرایی و تکمیل شدن این فاز، کمک شایان توجهی به وضعیت کسب و کار آنها خواهد شد.

وی با بیان اینکه بحرکان یکی از مهمترین بنادر استان و بزرگترین اسکله صیادی کشور به شمار می‌رود ابراز داشت: در این بندر انواع ماهی‌های شوریده، سفید (حلوا ماهی)، میگو و دیگر ماهی‌ها صید  و به فروش می‌شود.

رئیس اداره شیلات هندیجان همچنین عنوان کرد: این بندر همچنین مکان مناسبی برای تخمگذاری ماهی‌های دریایی به شمار می‌رود.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس بعنوان یک شهروند هندیجانی حمایت خودم را اعلام میکنم