امور شهری و زیست محیطی عمده مشکلات سوسنگرد

خورنا: شهردار سوسنگرد گفت: این شهرستان با مشکلات فراوانی در امر شهرنشینی و امور شهری و زیست محیطی روبروست که برای رفع این معضلات باید چاره اندیشی کرد.

عزیز ساعدی  عنوان کرد: مشکلات شهرستانهای استان بسیار زیاد هستند که حل و فصل آنها علاوه بر نیاز به تامین اعتبارات از سوی دولت و مدیریت در سطح کلان به مدیریت صحیح و کارآمد در سطح خود استان نیز نیازمند است.
وی افزود: یکی از شهرهایی که نیازمند توجه و مدیریت صحیح در زمینه حل مشکلات است شهرستان سوسنگرد است که با مشکلات فراوانی در امر شهرنشینی و امور شهری و زیست محیطی روبروست که برای رفع این معضلات باید چاره اندیشی کرد.
شهردار سوسنگرد اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی این شهرستان که در این چند روز اخیر نیز مردم سوسنگرد با آن دست به گریبان بودند مشکل اصلی در خطوط فاضلاب است که با توجه به بارندگی های چند روز اخیر وضعیت رفت و آمد مردم را با شرایط بحرانی مواجه کرده بود.
ساعدی ادامه داد: با توجه به اینکه در زمانهای بارش باران در این شهرستان پمپ ها و مکش های آب در حال کار کردن هستند اما متاسفانه کاری از پیش نمی برند و این به مشکلی غیر قابل حل بین شهرداری و اداره آب و فاضلاب سوسنگرد تبدیل شده است.
وی ادامه داد: در چنین مواقعی که همه خیابان های سوسنگرد پر از فاضلاب هستند و باید ستاد بحران در فرمانداری شهر تشکیل شود که متاسفانه نه فرمانداری پاسخ گو است و نه اداره آبفا های شهرستان وظایف خود را به خوبی انجام می دهد.
شهردار سوسنگرد تصریح کرد: با این مشکلات و ناهماهنگی بین مسئولین، مردم سوسنگرد همچنان باید با مریضی و بوی تعفن خیابان ها زندگی کرده و آن را تحمل کنند که نشان از مدیریت ضعیف در سطح استان و همچنین شهرستان سوسنگرد دارد و اینکه اکثر مدیران به خوبی و به نحوه احسنت کار خود را انجام نمی دهند.