شمسایی: آب شرب خوزستان به ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خورنا: مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان گفت: ۷ هزار میلیارد تومان برای آب شرب خوزستان نیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا شمسایی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و قدیم سازمان آب و برق خوزستان که با حضور مسئولان استانی و کشوری در اهواز برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: خوزستان دارای منابع عظیم آبی، انرژی و اراضی مستعد کشاورزی است اما جنگ تحمیلی موجب عقب‌ماندگی این استان شد.

وی افزود: باتوجه به این مسئله باید تلاش کرد که از منابع موجد در این استان محافظت کرد و از دولت خواست تا منابع لازم مالی را برای این استان تامین کند.

مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به طرح مقام معظم رهبری ادامه داد: این طرح می‌تواند در توسعه استان خوزستان بسیار تاثیرگذار باشد.

وی تصریح‌کرد: با وجود اینکه ۱۷ سال از اجرای این طرح می‌گذرد اما تنها ۲۰۰ هزار هکتار از این ارضای به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به مشکل تامین آب شرب در خوزستان ادامه داد: برای تامین آب شرب خوزستان به ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شمسایی در ادامه گریزی به دوری هشت ساله‌اش از سازمان آب و برق خوزستان زد و خاطرنشان‌کرد: در چند سال اخیر بی‌محبتی‌های زیادی از جانب برخی افراد به من شد و بنده به رغم میل باطنی مجبور به رفتن از خوزستان شدم.

وی گفت: اعتقاد دارم مدیران بومی باید در استان خود بمانند و در جهت رفع مشکلات مردم خدمات‌رسانی کنند.