اجرای طرح جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در شادگان

خورنا: شهردار شادگان گفت: در راستای رعایت حقوق شهروندان اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان صورت گرفته است.

کریم بنی‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: پیشرفت همه جانبه شهرستان نیازمند مشارکت فعال همه شهروندان شادگانی است.
وی افزود: پیگیری مطالبات و درخواست‌های شهروندان نشانه آگاهی و پیشرفت در بحث حقوق شهروندی است.
شهردار شادگان بیان کرد: مدیران شهری از اینکه می‌بینند شهروندان به دنبال حقوق شهروندی خود هستند ابراز خشنودی می‌کنند.
بنی‌نعیم در تشریح حقوق شهروندی و اینکه چه انواعی را شامل می‌شوند، گفت: یکی از حقوق شهروندی، بهره‌مندی یکسان از خدمات شهری بوده و شهرداری طبق قانون اجازه نمی‌دهد عده‌ای با سد معابر و پیاده‌روهای عمومی حقوق شهروندان دیگر را پایمال کنند.‌
وی تصریح کرد: مصالح و ضایعات ساختمانی نمونه بارز سد معبر، آلودگی زیست محیطی و عدم رعایت حقوق شهروندی است.
بنی‌نعیم در ادامه از طرح ضربتی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی خبر داد و افزود: با اجرای این طرح نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری و به مکانی در خارج از شهر منتقل می‌شوند.
شهردار شادگان همچنین تأکید کرد: با متخلفانی که باعث تجمع این نخاله‌ها می‌شوند، به طور جدی برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به فواید آشنایی شهروندان با حقوق شهروندی خود اضافه کرد: این آشنایی با حقوق شهروندی به سود شهروندان و مجموعه شهرداری است و با تعامل بیشتر میان شهروندان و شهرداری شاهد شتاب بیشتری در توسعه همه جانبه شهری خواهیم بود.
بنی‌نعیم افزود: آگاهی شهروندان به حقوق خود نقش مؤثری را در ساختن شهری آباد و با نشاط ایفا می‌کند.
وی در خصوص برنامه‌های شهرداری برای افزایش این آگاهی‌ها گفت: نهاد مردمی شهرداری در این راستا با تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی، ارائه نرم‌افزارهای آموزشی، انجام تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی در تلاش برای افزایش آگاهی شهروندان از این حقوق است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *