رئیس شورای شهر ماهشهر: شوراهای شهر در سفر رئیس‌جمهور مورد بی‌مهری قرار گرفتند

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر گفت: در سفر دولت به استان خوزستان شوراهای اسلامی مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفتند.

نافع آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در ماهشهر، با اشاره به سفر اخیر دولت تدبیر و امید به استان خوزستان، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا برآمده از مردم و منتخب مردم هستند و رسالت خطیری بر دوش آنهاست.

وی تصریح کرد: در اهمیت و خطیر بودن وظایف شوراهای اسلامی جای هیچ بحثی نیست و همگان در این ارتباط آگاهی کامل دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه در سفر اخیر هیئت دولت به استان زرخیز خوزستان هیچ توجهی به شوراهای شهر نشد و این نهاد مردمی مورد بی‌مهری دولت تدبیر و امید و مجموعه مدیریت استان قرار گرفت.

آلبوغبیش اذعان داشت: مردم انتظاراتی داشتند و توقع می‌رفت همانگونه که رئیس جمهور با اقشار مختلف دیدار داشت با اعضای شوراهای اسلامی نیز نشستی برگزار می‌کرد و این انتظارات و مشکلات مردم از طریق نمایندگان آنها در شورای شهر به اطلاع رئیس جمهور می‌رسید.

وی در ادامه با انتقاد از عدم سفر و حضور رئیس جمهور به شهرستان بندر ماهشهر، متذکر شد: شهرستان بندر ماهشهر پایتخت اقتصادی و قطب صنایع پتروشیمی کشور است و در زمان جنگ تحمیلی نیز منطقه لجستیک، مرکز فرماندهی و پشت صحنه جنگ بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر افزود: جا داشت رئیس جمهور در سفر خود به استان خوزستان در این شهرستان نیز حضور پیدا می‌کرد و پیام مردم این منطقه را نیز می‌شنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همشهری رییس شوراى شهر چرا باید شخصی در آخر خیابان قدوسی کوچه خوی کوچه بمبست شبانه روز اقدام به ساخت آپارتمان سه طبقه نماید وآسایش محله را گرفته باشد با توجه به اینکه حدود یک سال است که سر گرم ساخت وساز بدون مجوزاست و بیش از یکمتر به حریم کوچه تجاوز نموده پس شهردار وشورا شهر چه می کنند جای شک دارد که از بعضی خلافهای واضح چشم پوشی می شود تعجبم که همسایه ی دیگرش نیز دور از چشم شهرداری با اقدام به ساخت ساز بدون مجوز می نماید که چون دور از چشم معموران شهرداری است وقت و زمان ندارد وباعث سلب آسایش اهالی می شود خواهشمندم پیگیری کنید