آتش‌سوزی در مخزن صابون‌سازی خرمشهر

خورنا: سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرمشهر از آتش‌سوزی در یکی از مخازن صابون‌سازی در این شهرستان خبر داد.

 محمدعلی گله‌داری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: روز گذشته این سازمان از آتش‌سوزی در یکی از مخازن صابون‌سازی شهرستان مطلع شده و پس از آن نیرو‌ها فوراً به محل اعزام شدند.
وی افزود: آتش به سرعت مهار شده و کسی آسیب جدی ندید.
سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرمشهر با اشاره به علت آتش‌سوزی تصریح کرد: علت این حادثه عدم‌رعایت نکات ایمنی و بی‌احتیاطی در این بخش بوده است.
وی با بیان اینکه امیدواریم با رعایت نکات ایمنی دچار اتفاقاتی این‌چنینی نشویم خاطرنشان کرد: کادر آتش‌نشانی شهرستان همه تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان انجام می‌دهد.
گله‌داری با اشاره به اینکه توسعه شهرها و افزایش جمعیت آنها نیازها و مطالبات جدیدی را ایجاد و به موازات آن خطرات بسیاری را متوجه ساکنان شهرها کرده و این روند ضرورت توجه به حفظ و ارتقا سطح ایمنی شهرها را دو چندان می‌کند، اضافه کرد: در سال ‌جاری و با پیگیری‌های انجام شده یک دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو امداد و نجات توسط شهرداری خریداری شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر حجم پروژه‌های آپارتمان‌‌سازی در خرمشهر روبه افزایش است، خودروی پله‌دار نداریم و در همین راستا درخواست‌ها و مکاتباتی با شهرداری داشتیم که امیدواریم با همکاری مسئولان محقق شود.
سرپرست اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرمشهر با بیان اینکه شهروندان خرمشهری همواره با این سازمان همکاری مطلوبی در راستای رعایت نکات ایمنی داشته‌اند، گفت: امیدواریم این همکاری همچنان تداوم یابد.
وی با اشاره به اینکه در سال‌گذشته ۴۳۱ مورد عملیات اطفای حریق و امداد، ارائه آموزش ایمنی به دانش‌آموزان ۴۲۶ مورد، بازدید از واحدهای صنفی ۲۴۰ مورد، آموزش ایمنی به ادارات و سازمان‌های دولتی ۱۴ مورد و ۸۳۲ مورد ایمن‌سازی ساختمان‌ها انجام شده است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز حوادث ناگوار مراتب را سریعاً به آتش‌نشانی شهرستان اطلاع داده و یا با شماره تلفن ۱۲۵ تماس حاصل کنند.