بیمارستان رامشیر تجهیز می‌شود

خورنا: سرپرست فرمانداری رامشیر از تجهیز بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان خبر داد.

بیژن بهمنی امروز در حاشیه حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رامشیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تجهیز می‌شود.

وی افزود: در بازدیدی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر داشت قول تجهیز این بیمارستان را داد.

رئیس شورای اداری رامشیر تصریح کرد: تجهیز اتاق عمل و بخش سی سی یو بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) از جمله قول‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم این شهر بود.

این مقام مسئول بیان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم چنین قول مساعدی برای تامین وسایل نقلیه مورد نیاز بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) از جمله آمبولانس را داد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر همچنین قول‌های مساعدی برای رفع مشکلات خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان و بهورزان آن‌ها داد.

به گفته بهمنی، برخی از شهروندان رامشیری، در جریان بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رامشیر مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را با وی در میان گذاشتند.

سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: همچنین مسئولان رامشیر مشکلات این شهرستان را برای بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازگو کردند و به صورت مکتوب نیز به این عضو هیئت دولت ارائه دادند.