صنعت نفت نیمه مربیان را جدی بگیرد

خورنا: مربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باید در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بیش از گذشته نیمه مربیان را جدی بگیرد.

عبدالرضا شاغریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در چند هفته اخیر بارها شاهد بودیم که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیمه مربیان بازی را به حریف خود واگذار کرده است.
وی از شکست در نیمه مربیان به‌عنوان معضل جدید تیم فوتبال صنعت نفت یاد کرد و افزود: در بازی مقابل تراکتورسازی، فجر شهید سپاسی، شاهین بوشهر و مس سرچشمه شاهد واگذاری بازی در نیمه مربیان بودیم که به طور حتم در صورت پیدا نکردن راهکار مناسب، در ادامه مسابقات تیم صنعت نفت با مشکل بزرگی مواجه می‌شود.
مربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: در بیشتر مسابقات چند هفته اخیر تیم فوتبال صنعت نفت، تیم‌های حریف در دقایق پایانی بازی به گل رسیدند که این موضوع به دردسر جدید نماینده آبادان در لیگ برتر تبدیل شده است.
وی با اشاره به دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و مس سرچشمه،خاطرنشان کرد: نیمه اول بازی متعادل و سردی را در از هر دو تیم شاهد بودیم ولی در نیمه دوم بازی جذاب‌تر شد که صنعت نفت باز هم همانند چند دیدار قبلی بازنده دقایق پایانی بود.
شاغریب در همین خصوص تصریح کرد: مسلماً فشار و استرس دقایق انتهایی هر مسابقه‌‌ای بالا است که زردپوشان آبادانی تا نون نتوانسته‌اند بر این فشار غلبه کنند.
وی در ادامه از حضور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در جام حذفی فوتبال کشور گفت و افزود: باید دید که مدیریت باشگاه با چه هدفی تیم را وارد مسابقات جام حذفی کرده تا بهتر بتوان در این خصوص اظهار نظر کرد.
کارشناس آبادانی فوتبال خوزستان اضافه کرد: مطمئناً تلاش در هر دو لیگ برای تیم فوتبال صنعت نفت مشکل‌ساز شده و خستگی ناشی از حضور در هر دو جام  تاثیر بدی بر مجموعه می‌گذارد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر کشور با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود؛ مس سرچشمه شد.