افتتاح نخستین باشگاه اختصاصی بدنسازی در مینوشهر

خورنا: سرپرست تربیت‌بدنی مینوشهر گفت: نخستین سالن بدنسازی مینوشهر با حضور تعدادی از مسئولان شهری در این منطقه افتتاح شد.

علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: باشگاه اختصاصی نام‌آوران با حضور بخشدار، شهردار و رئیس شورای شهر مینوشهر در این منطقه افتتاح شد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: باشگاه نام‌آوران در حالی در مینوشهر آغاز به کار کرد که تا پیش از این در منطقه با وجود تقاضای بسیار و علاقه‌مندان زیاد به این رشته، از داشتن سالنی اختصاصی در بدنسازی محروم بودیم.
سرپرست تریبت‌بدنی مینوشهر با اشاره به خصوصی بودن سالن نام‌آوران افزود: این سالن اختصاصی بدنسازی در مینوشهر با همت خانواده‌های منشدی و شوقی که از اهالی منطقه بوده افتتاح شده و به شکل خصوصی اداره می‌شود.
وی در ادامه از علاقه‌مندی مینوشهری‌ها به رشته ورزشی بدنسازی گفت و خاطرنشان کرد: در روز نخست افتتاح سالن، علاقه‌مندان بسیاری برای ثبت‌نام به محل مورد نظر مراجعه کرده و پیش‌بینی می‌کنیم که در روزهای آینده این تعداد بیشتر شود.
پورعواد تصریح کرد: فکر می‌کنم نیاز زیادی به وجود یک سالن اختصاصی بدنسازی در مینوشهر احساس می‌شد و سالن چند‌منظوره قبلی به هیچ عنوان کفاف حضور علاقه‌مندان به این رشته در منطقه را نمی‌داد.
وی در پایان اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که با انجام رایزنی با مدیریت منطقه آزاد اروند بتوانیم هزینه‌های شرکت‌کنندگان در کلاس‌های بدنسازی سالن نام‌آوران را با همکاری این ارگان متقبل شویم.