با موافقت وزیر بهداشت؛ تنها بیمارستان هویزه احداث می‌شود

خورنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ساخت بیمارستانی در هویزه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هویزه، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ساخت یک بیمارستان در هویزه موافقت کرد.

وی که در جریان سفر به هویزه و بازدید از درمانگاه این شهر، با درخواست‌ها مکرر مردمی برای ساخت یک بیمارستان روبه رو شد قول مساعد برای ساخت آن را به مردم داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبلغ ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت را به ساخت بیمارستان هویزه اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هویزه، همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مقام شامخ شهدای هویزه و سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه ادای احترام کرد.

سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور بر مزار شهدای هویزه به مقام شامخ این شهیدان گلگون کفن ادای احترام کرد.

در این آیین معنوی که ظهر امروز در هویزه انجام شد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه نیز حضور یافت و یاد و خاطره‌اش را گرامی داشت.

در این مراسم که جمعی از معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند آیاتی از کلام الله مجید قرائت و ثواب آن به روح شهدای هویزه تقدیم شد.

همچنین در این آیین اسماعیل ایدنی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می‌کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *