بازدید وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی درمانی سوسنگرد

خورنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراکز بهداشتی درمانی سوسنگرد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان دشت آزادگان از مراکز بهداشتی درمانی سوسنگرد بازدید کرد.

در این بازدید که عصر امروز انجام شد جمعی از معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در شهرستان دشت آزادگان، از بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی در حال ساخت این شهر سوسنگرد بازدید کرد و در جریان مراحل احداث آن قرار گرفت.

بازدید از بیمارستان شهید چمران سوسنگرد یکی دیگر از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دشت آزادگان بود.

وی در این برنامه از بخش‌های سی سی یو و آی سی یو این بیمارستان بیمارستان شهید چمران سوسنگرد بازدید کرد.

در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دشت آزادگان، یک دستگاه عکس‌برداری متحرک به بیمارستان شهید چمران سوسنگرد اختصاص یافت.

دستگاه عکس‌برداری متحرک بیمارستان شهید چمران، از محل بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خریداری می‌شود.

دشت آزادگان وعده اختصاص یک دستگاه عکس‌برداری متحرک برای بیمارستان شهید چمران سوسنگرد را داد.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به هویزه سفر کرد و در جریان بازدید از درمانگاه این شهر، با درخواست‌ها مکرر مردمی برای ساخت یک بیمارستان روبه رو شد که قول مساعد برای ساخت آن را به مردم داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبلغ ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت را به ساخت بیمارستان هویزه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی این شهر اختصاص داد.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مقام شامخ شهدای هویزه و سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه ادای احترام کرد.

سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور بر مزار شهدای هویزه به مقام شامخ این شهیدان گلگون کفن ادای احترام کرد.

در این آیین معنوی که ظهر امروز در هویزه انجام شد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه نیز حضور یافت و یاد و خاطره‌اش را گرامی داشت.

در این مراسم که جمعی از معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند آیاتی از کلام الله مجید قرائت و ثواب آن به روح شهدای هویزه تقدیم شد.

همچنین در این آیین اسماعیل ایدنی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می‌کرد.