مهمترین دلیل سفر روحانی به خوزستان از زبان معاون اجرایی

خورنا: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه در آستانه تصویب بودجه سال آینده هستیم امیدواریم سفر دولت در این مقطع به خوزستان در بررسی دقیق‌تر بودجه این استان تاثیر مهمی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد شریعتمداری لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز اظهار کرد: آغاز فعالیت‌های انتخاباتی رئیس جمهور از استان خوزستان بود و آغازین سفر دولت نیز به این استان برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: ما دو مشهد در ایران داریم که مشهدالرضا و مشهد شهداست که هر دو آنها برای رئیس جمهور و دولت از اهمیتی خاص برخوردارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح‌کرد: خوزستان نیز مشهد شهدای ایران است و به همین دلیل دولت سفرهای استانی خود را از این خطه آغاز می‌کند.

شریعتمداری اضافه‌کرد: تصمیم برای انجام نخستین سفر به خوزستان پیش از مسائل مانند انتقال آب کارون و اعتراض نمایندگان این استان به بودجه ۹۳  اتخاذ و این مسائل تاثیری در انتخاب خوزستان به عنوان مقصد اول سفرهای استانی دولت یازدهم نداشته است.

وی خاطرنشان‌کرد: موارد مختلف مربوط به این سفر از قبل طراحی و  جزئیات آن مورد بررسی قرار گرفته بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: باتوجه به اینکه در آستانه تصویب بودجه سال آینده هستیم سفر دولت در این مقطع به خوزستان در بررسی دقیق‌تر بودجه این استان تاثیر مهمی داشته باشد و این یکی از مواهب این سفر خواهد بود.