ایستگاه راه آهن ماهشهر به زودی تکمیل می‌شود

خورنا: سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ایستگاه راه‌آهن ماهشهر، این پروژه به‌زودی تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

سیدجعفر طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: پروژه ایستگاه راه آهن ماهشهر یکی از طرح‌هایی است که حدود دو سال است به صورت نیمه‌کاره به حال خود رها شده بود.

وی تصریح کرد: دلیل توقف این پروژه مهم، عدم اختصاص اعتبارات مالی لازم برای تکمیل آن بوده که انتظار مردم شهرستان برای راه‌اندازی خطوط ریلی مستقیم به تهران و مشهد را طولانی کرده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم و رفع موانع موجود و مذاکره با صنایع پتروشیمی منطقه برای تکمیل این پروژه، شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر متعهد شد اعتبار لازم برای تکمیل ایستگاه راه آهن این شهرستان به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال را تأمین کرده و حداکثر تا شش ماهه نخست سال آینده این پروژه آماده بهره‌برداری شود.

طباطبایی متذکر شد: عملیات ریل‌گذاری خطوط راه آهن این ایستگاه بر عهده اداره کل راه آهن جنوب است که امیدواریم این عملیات نیز به موقع انجام شود.

وی با بیان اینکه احداث این پروژه خدمت بزرگی به شهروندان این شهرستان است، تصریح کرد: با تکمیل و راه‌اندازی این ایستگاه، انتظار مردم منطقه برای راه‌اندازی خطوط ریلی مستقیم به تهران و مشهد مقدس، به پایان می‌رسد.