لیگ برتر فوتسال/ عملیات غیر صنعتی ماهشهر بالاخره پیروز میدان شد

خورنا: در لیگ برتر فوتبال دومین برد عملیات غیرصنعتی حاصل و حفاری برابر ماهان تندیس متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عصر دوشنبه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور انجام شد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۱۴ تیم در حال برگزاری است دو تیم از استان خوزستان نیز حضور دارند که در برابر حریفان صف‌آرایی کردند که حاصل آن یک برد و یک تساوی بود.

تیم ملی حفاری که در این فصل با نتایج درخشان خود در قامت یک مدعی مطرح و خود را به عنوان یکی از تیم‌های صدرنشین مطرح کرده است در این هفته در برابر حریف خود متوقف شد.

در این دیدار که به میزبانی حفاری در اهواز برگزار شد شاگردان ناظم‌الشریعه نتوانستند از امتیاز میزبانی بهره و سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

این تیم که در برابر ماهان تندیس قم قرار گرفته بود در نهایت با نتیجه چهار بر چهار متوقف شد تا از رسیدن به جایگاه دوم جدول محروم شود.

حفاری با این تساوی ۳۲ امتیازی شد و همچنان جایگاه سوم را در جدول در اختیار دارد.

اما دیگر تیم خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها عملیات غیرصنعتی بود که در این فصل بر خلاف دیگر نماینده خوزستان با نتایج نه‌چندان جالب خود یکی از کاندیداهای اصلی سقوط محسوب می‌شود.

عملیات غیرصنعتی با شکست‌های پیاپی هفته‌هاست که قعرنشین جدول رده‌بندی است.

این تیم در این هفته از رقابت‌ها در برابر هلال احمر قرار گرفت و موفق به کسب یک برد ارزشمند شد.

عملیات غیرصنعتی در این دیدار موفق شد حریف خود هلال احمر تبریز را با حساب پنج بر چهار مغلوب و به دومین برد این فصل خود دست یافت.

باتوجه به شکست راه ساری در این هفته تیم عملیات غیرصنعتی با این برد بالاخره خود را از رده انتهایی جدول جدا کرد و در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.