پرداخت وام بدون سپرده گذاری برای خرید لوازم خانگی اسنوا در خوزستان

خورنا: باحضور مدیرکل،مدیران،روسای شعب بانک مهراقتصاد استان خوزستان وعاملین فروش محصولات اسنوا استان خوزستان ،فرآیند اجرایی جشنواره سراسری خرید طلایی اسنوا دراین استان معرفی شد.
درسال حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی،درراستای اعتلای فرهنگ حمایت ازتولیدات کشورعزیزمان ایران،گروه سرمایه گذاری انتخاب بعنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی ایران،کامل ترین سبد کالارابا همکاری بانک مهراقتصاداستان خوزستان ،با مقرون بصرفه ترین و سهل الوصول ترین شیوه در اختیار شهروندان قرار می دهد .
مدیرشعب بانک مهراقتصادخوزستان گفت:بانک اقتصادمهر با بیش از۸۰۰ شعبه در سراسر کشوردراستان خوزستان دارای ۴۱ شعبه ودراهوازدارای ۱۷شعبه است که امسال بیش از ۶هزار میلیارد تومان تسهیلات به مشتریان این بانک پرداخت شد.
حمید رضا جهازی تصریح کرد:از مهمترین ویژگی های بانک مهراقتصاد می توان به حضور نیروهای جوان، با انرژی و مجرب در شعب و ضریب نفوذ بالا در بین مشتریان منابع و مصارف، جامعه هدف اصلی بسیجیان و پرداخت تسهیلات به تمام اقشار اشاره کرد که همین ویژگی ها باعث جلب اعتماد مردم و پیشرفت روز افزون بانک مهر اقتصاد شده است.
مدیرشعب بانک مهر اقتصاد خوزستان اظهار داشت:می بایست از اجناس ایرانی و تولید داخلی حمایت کنیم
در ادامه این جلسه مهندس محمد هادی روشنی،مدیراجرایی جشنواره سراسری خرید طلایی انتخاب تصریح کرد: کلیه هموطنان عزیزمان میتوانند با مراجعه به تعاونی های مصرف و فروشگاه های خانه اسنوا در سراسر کشور کالاهای مورد نیاز خود را تا سقف یکصد میلیون ریال انتخاب و پس از دریافت معرفی نامه از فروشگاه مربوطه ، به یکی از شعب بانک مهراقتصاد مراجعه و تسهیلات اعتباری بدون سپرده گذاری و نرخ بهره ۱۵% دریافت کنند و پس از خرید کالاهای منتخب خود ،اقساط تسهیلات دریافتی را طی ۲۵ قسط بصورت غیرحضوری پرداخت نمایند .
وی افزودکلیه محصولات خانگی اسنوادراین طرح باهمان قیمت مصرف کننده وبدون هرگونه افزایش قیمت عرضه می گردد .
مدیر اجرایی این جشنواره ملی،ضمن اشاره به ویژگیهای منحصر بفرد و ارزشمند این طرح،گفت:بیش از ۱۰۰۰ مرکز فروش اسنوا بویژه تعاونیهای مصرف و فروشگاههای زنجیره ای در ۳۲ استان کشور آماده ارائه کالای مورد نیاز هموطنان هستند .
روشنی گفت:متقاضیان این تسهیلات استثنایی میتوانند با مراجعه به سایت www.snowa.ir و یا تماس با شماره تلفن ۸۱۰۱-۰۳۱۱ اطلاعات بیشتر را در خصوص مراکز فروش و نحوه مراجعه و خرید کسب نمایند .
همچنین مدیرعامل شرکت بازرگانی یاسیان گروه صنعتی انتخاب گفت:این شرکت ازجمله شرکت هایی است که در طرح شبکه آسان خرید براساس قرارداد با بانک مهر اقتصاد محصولات لوازم خانگی را تامین می کند که گروه صنعتی انتخاب از پنج کارخانه و شرکت تولیدی شکل گرفته که در اطراف اصفهان قراردارد . هشت شرکت بازرگانی هم به عنوان زیرمجموعه در بخش های مختلف فعالیت می کنند و شرکت بازرگانی” یاسیان” یکی از آنهاست .تخصص اصلی این شرکت بازرگانی که با بانک تجارت در بحث شبکه آسان خرید قرارداد امضا کرده فروش کالا در شبکه تعاونی ها ، سازمان های دولتی ، پشتیبانی وزارتخانه ها و فروش اقساطی به صورت لیزینگ می باشد .
محسن دولت یارافزود: در عصر حاضر دیگر دوران تعاونی ها گذشته و باید به امکانات دیجیتالی برای فروش کالاها مجهز شویم. نیاز امروز برای تولید کننده ، مصرف کننده و شبکه توزیع تقویت سیستم های دیجیتالی است که از طریق آسان کارت میسر خواهد شد . نوآوری لازمه آسان خرید برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان است باز هم تاکید می کنم در سال حمایت از تولید ملی یا سود بردن از شبکه آسان خرید یک سیاست تشویقی برای مصرف کنندگان است تا به کالاهای ایرانی روی خوش نشان دهند . انشاء اله بتوانیم در قالب این طرح مسیر رشد و پویایی که نیاز جامعه است را طی کنیم.