راه‌اندازی ۱۱۴ شورا یاری در محلات اهواز

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از راه‌اندازی ۱۱۴ شورا یاری در محلات این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رامی علاسوند در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که عصر امروز در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اهواز واقع در امانیه برگزار شد اظهار کرد: در محلات مختلف کلانشهر اهواز ۱۱۴ شورا یاری راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: هم اکنون در چند منطقه شورا یاری راه‌اندازی شد که در آینده این تعداد بیشتر خواهد شد و این شورا در محلات دیگر نیز تشکیل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه به بیان اهداف شورایاری و انتخاب شهردار محله در این کلانشهر پرداخت و گفت: یکی از اهداف مهم ما تصمیم گیری برای محلات با مشارکت مردم است.

وی اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی ۱۱۴ شورا یاری و انتخاب شهرداران محله، اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز پایه گذار این موضوعات باشند.

این مسئول در ادامه با اشاره به یکی از دستور کارهای بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز گفت: هم اکنون حدود ۴ هزار مشاغل مزاحم در این شهر وجود دارد.

علاسوند خاطرشان کرد: باید مشاغل سخت از شهر خارج شوند و زمینه این خروج نیز توسط شهرداری و شورای شهر فراهم شود.

وی در ادامه به بیان برخی مشکلات محله کیانپارس اهواز پرداخت و اضافه کرد: با توجه به رفت و آمد زیاد مردم، مکان‌های تفریحی این منطقه کم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ساخت زیر گذر و روگذر در خیابان‌ها را یکی از نیازهای مهم و ضروری منطقه کیانپارس بیان کرد.

وی از شورای نامگذاری خیابان‌ها و معابر اهواز خواست تا نام زیبای شهدا را برای برخی از خیابان‌های منطقه کیانپارس انتخاب کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناصر حرداني با سلام امید است این طرح بصورت فعال وداشتن صلاحیتها برای اعضای شورایاری باشد که یتواند بیشتر خدمت رسانی کند ومشکلات مردم رابه مسولین انتقال دهند