آبفای رامهرمز معوقات مالی شهرداری را پرداخت کند

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر رامهرمز گفت: اداره آبفای رامهرمز باید بخشی از معوقات مالی خود را به شهرداری پرداخت کند تا شهرداری بتواند هرچه بیشتر به عمران و آبادانی شهر بپردازد.

رحمت‌الله کلانتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ اشتراک فاضلاب در سطح شهر به شبکه فاضلاب متصل شده است.

وی با تاکید بر اینکه آبفای رامهرمز باید معوقات مالی شهرداری را پرداخت کند، تصریح کرد: این معوقات مالی باعث شده است تا شهرداری از بسیاری از خدماتی که شهر و شهروندان نیاز به آنها دارد باز بماند.

عضو شورای اسلامی شهر رامهرمز تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از تماس‌ها و مراجعه‌های مردمی به دلیل وجود مشکلاتی چون کنده‌کاری و نوارهای حفاری در شهر است.

وی تاکید کرد: اداره آبفای رامهرمز، بخشی از معوقات مالی خود را به شهرداری پرداخت کند تا شهرداری بتواند هرچه بیشتر به عمران و آبادانی شهر بپردازد.

کلانتر در پایان گفت: متاسفانه آبفا در بسیاری از مناطق حفاری‌ها را نیمه‌کاره رها کرده است و باید پیش از پایان سال هرچه سریع‌تر نسبت به ترمیم این نوارها اقدام شود زیرا این وضعیت در مقابل چشمان مسافران و میهمانان نوروزی جلوه خوبی ندارد.