ترمیم حفاری‌های خرمشهر تا پایان اسفند ماه امسال

خورنا: فرماندار خرمشهر از ترمیم نوارهای حفاری و کنده‌کاری‌های این شهر تا پایان اسفند ماه سال جاری خبر داد.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر از ترمیم نوارهای حفاری و کنده کاری‌های این شهر تا پایان اسفندماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: حجم بالایی از حفاری‌‌ها در خرمشهر باید تا ۱۵ اسفندماه امسال به پایان برسد و از این تاریخ به بعد هیچ مجوزی داده نخواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هر ساله خرمشهر میزبان تعداد بسیاری کاروان راهیان نور و مسافر نوروزی است باید شهر را هر چه زودتر برای پذیرایی و استقبال از آنان آماده کنیم.

فرماندار خرمشهر عنوان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر انتظار می‌رود در این زمینه تعامل بیشتری داشته باشند و مشکلات موجود در شهر را تا پیش از ورود میهمانان نوروزی ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان مهمان نواز خرمشهری سعی می‌کنند با تدابیر در نظر گرفته شده، مسافران در ایام نوروز سفر خوشی را در این شهر تجربه کنند و خاطرات خوشی از سفر به این دیار را با خود به ارمغان ببرند.

حسینی در پایان تصریح کرد: ورود مسافران و گردشگران نوروزی به شهر سبب شناخت هر چه بیشتر آداب، رسوم، تاریخ و فرهنگ مناطق در زمینه‌های مختلف می ‌شود و ما باید از این فرصت بیشترین استفاده را داشته باشیم.