امام جمعه خرمشهر با رهبری دیدار میکند/ خرمشهری ها مشکلاتشان را دفتر امام جمعه بفرستند

خورنا: با توجه به دیدار قریب الوقوع امام جمعه خرمشهر به مقام معظم رهبری، وی از مردم این شهر خواست تا نوشته های خود را در مورد مشکلات شهری به دفتر وی بفرستند.

حجت الاسلام سید نبی موسوی در این رابطه گفت: از مردم و به ویژه صاحبان اهل قلم می خواهیم تا ظرف مدت یک هفته مطالب و نقطه نظرات خود را از وضعیت و مشکلات شهری در قالب یک صفحه و خطاب به رهبری نوشته و به دفتر امامت جمعه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات را همگان می دانیم، افزود: بیان درست و مناسب مطالب آن هم از زاویه دید شهروندان، مسئله ای است که باید در شناخت و آگاهی از آنها اهتمام شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اظهار کرد: سالهاست که از پایان جنگ می گذرد اما خرمشهر همچنان در تب و تاب مشکلات ریز و درشت می سوزد.

به گفته امام جمعه خرمشهر، وضعیت فعلی شهر درخور شان مردمی که در طول دوران دفاع مقدس جانانه ایستادگی و پیامردی کرده اند نیست.

وی تعامل و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی شهر  را موجب رفع مشکلات خرمشهر عنوان کرد و تصریح کرد: با همراهی و مشارکت تمامی اقشار مردم، اتاق فکری در جهت ارائه پیشنهادات و نظرات مثبت و سازنده و تهیه یک نقشه جامع برای رفع مشکلات عدیده خرمشهر راه اندازی می شود.