شادگانی ها برای مسکن مهر تسهیلات بیشتری میگیرند

خورنا: معاون فرماندار شادگان از افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز اظهار کرد: با توجه به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان مصوباتی در خصوص مسکن مهر شادگان صورت گرفت و بررسی‌های لازم در راستای مشکلات و کمبود و کاستی های این مهم محقق شد.

وی با اشاره به اوضاع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شادگان و نامطلوب بودن پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر شهرستان افزود: تاکنون حتی یک واحد از مسکن مهر این شهرستان به طور ۱۰۰ درصد تکمیل نشده است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به علت این امر عنوان کرد: عدم پرداخت خودیاری توسط برخی از متقاضیان مهمترین دلیل مشکلات مسکن مهر شهرستان است.

وی تصریح کرد: معاون وزیر راه پس از برگزاری جلسات با مسئولان شهری بر ضرورت تسریع در پرداخت سهم آورده توسط متقاضیان و تسریع در تکمیل واحدهای مسکونی توسط شرکت‌های سازنده تاکید کرد.

آلبوغبیش ادامه داد: در همین راستا به طوری که حداقل تا پایان دیماه سال جاری ۴۰ واحد و تا پایان بهمن ماه نیز ۴۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان به تکمیل برسد تسهیلات مسکن مهر از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون افزایش پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین به کسانی که سهم آورده خود را حداقل به مبلغ ۸۰ میلیون ریال برسانند هر کدام به مبلغ ۴۰ میلیون ریال به صورت قرض‌الحسنه برای تکمیل سهم آورده، تسهیلات اعطا خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: پروژه مسکن مهر طرح خوبی از سوی دولت بود که در صورت حمایت از سوی مردم و متقاضیان بسیاری از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه خانه‌دار می‌شدند که البته در بسیاری از نقاط کشور نیز چنین امری محقق شد اما در شادگان وضعیت استقبال مردم به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

وی با دعوت از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان برای پرداخت سهم آورده واحدهای مسکن مهر ابراز داشت: امیدواریم در این خصوص شاهد تعامل بیشتری از شهروندانی که قصد خرید واحدهای مسکن مهر را دارند باشیم.