حضور وزیر بهداشت به همراه معاونان در خوزستان

خورنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از حضور وزیر بهداشت به همراه معاونان این وزارت‌خانه در این استان خبر داد.

اسماعیل ایدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: برنامه‌های اختصاصی حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه یک برنامه وسیع است که خوشبختانه با حضور وزیر بهداشت و معاونان وی تلاش می‌شود تمام حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سه روز در استان حضور دارند که تقریبا پنج و یا شش شهرستان به‌ وسیله وزیر و بقیه شهرستان‌های زیر پوشش هم به‌وسیله معاونان وزیر بازدید خواهد شد تا چالش‌ها و فرصت‌ها و نقاط قوت و ضعف استان در زمینه بهداشت و درمان شناسایی شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: علاوه بر این وزیر بهداشت با اعضای هیئت علمی و جامعه دانشگاهی نیز دیدار خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان و مسائل مربوط به آنها توسط معاونان وزیر به‌صورت مستقیم بررسی و ارزیابی می‌شود.

ایدنی خاطرنشان کرد: در پایان این برنامه‌ها نیز در اجلاسی که روسای این دانشگاه‌ها با وزیر و معاونان و هیئت رئیسه محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز خواهند داشت مشکلات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر نیاز به تصویب مصوبات خاصی باشد در این جلسات راهکارهای لازم ارائه خواهد شد.