برنامه های سفر رئیس جمهور به خوزستان تشریح شد/ وعده غیرقابل اجرا به مردم خوزستان نمی دهیم

خورنا: شریعتمداری همچنین تصریح کرد: کاروان تدبیر و امید، چهارچوب برنامه های آمایش سرزمین و قوانین برنامه و بودجه را مراعات و وعده غیرقابل اجرا به مردم نمی دهد.

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: مردم قهرمان استان خوزستان از سه شنبه هفته جاری ( ۲۴ دیماه ) به مدت سه روز میزبان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری خواهند بود.

محمد شریعتمداری ضمن تشریح برنامه سفر رییس جمهوری به خوزستان افزود: کاروان تدبیر و امید از مرکز استان خوزستان و تعدادی از شهرستان ها در این سفر دیدار می کند.

وی، دیدار با مقامات و مسوولان استانی، مردم شهرستان های مختلف، فرهیختگان حوزه و دانشگاه را از دیگر برنامه های دومین منزلگاه کاروان تدبیر و امید ذکر کرد.

معاون اجرایی رییس جمهوری همچنین گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، کارآفرینان، بانوان و جوانان، سران عشایر عرب و اقوام از دیگر برنامه های سفر به استان خوزستان است.

شریعتمداری ادامه داد: رییس قوه مجریه در مراکز عمومی نیز سخنرانی و رودرو نیز با مردم دیدار خواهد کرد.

وی، شرکت در جلسات شورای اداری و برنامه ریزی استان با حضور وزیران و همراهان رییس جمهوری را از دیگر برنامه های سفر به خوزستان عنوان کرد و اظهارداشت: بررسی مسایل مهم این استان و اخذ تصمیمات نهایی نیز در برنامه رییس جمهوری قرار دارد.

وی تاکید کرد که کاروان تدبیر و امید در مناطق کشور به جای مسوولان محلی تصمیم نمی گیرد و برای تقویت جایگاه، توان و اختیارات خدمتگزاران مردم در استان ها تلاش می کند.

شریعتمداری همچنین تصریح کرد: کاروان تدبیر و امید، چهارچوب برنامه های آمایش سرزمین و قوانین برنامه و بودجه را مراعات و وعده غیرقابل اجرا به مردم نمی دهد.

وی با بیان این که دولت در این سفر ضمن دیدار با رادمردان و زنان خوزستانی در صحنه توسعه ملی و مرزبان سلحشور مرزهای پرافتخار، گفت: دولت در این سفر از نزدیک در جریان ضعف ها، قوت ها، محدودیت ها، مقدورات، تلاش های خدمتگزاران ملت، بیم ها و امیدها، فرصت ها و تهدیدهای منطقه ای قرار می گیرد.

معاون اجرایی رییس جمهوری خاطر نشان کرد: دولت یازدهم همچنین در جهت تقویت یکپارچگی صفوف متراکم و به هم پیوسته ملت قهرمان ایران و همبستگی بیشتر ملی، برادری و اخوت اسلامی و تقویت روابط اقوام و مذاهب خواهد کوشید.

شریعتمداری ادامه داد: حفظ عزت و کرامت انسانی و جلوگیری از هر اقدامی که موجب تخطی از پاسداری از این ودیعه بزرگ الهی (عزت و کرامت) را فراهم کند در راس برنامه های کاروان تدبیر و امید است.