در نشست نمایندگان خوزستان با معاون رییس جمهور چه گذشت؟

خورنا: نشست مشترک مجمع نمایندگان خوزستان با معاون برنامه ریزی و نظارت رهبردی رییس جمهوری با محوریت سفر هیات دولت به استان خوزستان شنبه شب برگزار شد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:در این نشست عمده ترین مسایل و مشکلات استان خوزستان در بخش های مختلف با ˈمحمدباقر نوبختˈ طرح و بررسی شد.
ˈعباس پاپی زادهˈ با اشاره به مشکلات عدیده استان خوزستان در زیر ساخت هایی چون جاده،آب آشامیدنی و مشکلات بهداشت و درمان ابراز امیدواری کرد نخستین سفر رییس جمهوری به استان خوزستان منشا خیر و برکت برای این استان بوده و به تصویب مصوباتی در راستای کمک به رفع محرومیت از این استان منجر شود.
عضو کمبیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ، سفر رییس دولت تبدیر و امید به استان خوزستان را گامی مثبت در رسیدگی به مشکلات این استان برشمرد و گفت: مجمع نمایندگان خوزستان از سفر رییس دولت یازدهم به این استان استقبال می کند.
وی افتتاح چند طرح و پروژه و آشنایی با محرومیت ها و مشکلات خوزستان را از جمله برنامه های سفر رییس دولت تدبیر و امید به این استان عنوان کرد و افزود:پیش بینی می شود مصوبات قابل توجهی در راستای کمک به حل مشکلات این استان در این سفر به تصویب هیات دولت برسد
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین به نشست مجمع نمایندگان خوزستان با استاندار این استان در این راستا اشاره کرد و گفت: در این نشست برنامه ریزی لازم برای سفر هیات دولت به استان خوزستان صورت گرفت.
پاپی زاده گفت:رییس جمهوری در سفر سه روزه خود به استان خوزستان علاوه بر شهر اهواز به سه شهر دیگر این استان سفر کرده و با مردم این شهرها دیدار و به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
معاون اجرایی رییس جمهوری امروز از سفر سه روزه رییس جمهوری به استان خوزستان از روز سه شنبه ۲۴ دی ماه خبر داد.