تنها بیمارستان خرمشهر با بیمه خانواده‌های ایثارگر قرارداد ندارد

خورنا: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر گفت: تنها بیمارستان این شهرستان پذیرای خانواده‌های شهدا و جانبازان نیست زیرا بیمارستان ولی‌عصر خرمشهر با بیمه ایران که بیمه تکمیلی خانواده‌های شهدا و جانبازان خرمشهری است قرارداد ندارد.

سید رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: یکی از اقداماتی که بنیاد شهید خرمشهر برای خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان انجام داده است در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: در این راستا اقدام به صدور دفترچه‌های خدمات درمانی به خانواده‌های زیرپوشش بنیاد و همچنین بیمه تکمیلی آنها انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر ادامه داد: یکی از مشکلات مهمی که در این حوزه در خرمشهر وجود دارد عدم امکان پذیرش خانواده‌های شهدا و جانبازان توسط تنها بیمارستان این شهر است.

حسینی تصریح‌کرد: علت این امر نیز این است که بیمارستان ولی‌عصر خرمشهر با بیمه ایران که بیمه تکمیلی خانواده‌های شهدا و جانبازان خرمشهری است قرارداد ندارد و نمی‌تواند برای بیمه‌شدگان آن خدمات ارائه کند.

وی اضافه‌کرد: این مسئله موجب شده است تا مشکلات زیادی برای بیمه‌شدگان ما ایجاد و نارضایتی آنها را نیز به دنبال داشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر خاطرنشان‌کرد: بر این اساس ما مجبوریم که بیماران خود را به شهرهای مجاور همچون آبادان و اهواز ارجاع دهیم.

حسینی افزود: با توجه به اینکه برخی از آنها نیز به لحاظ سنی و شرایط جسمانی امکان حضور در شهرهای دیگر را ندارد در این زمینه با مشکلات بیشتری مواجه شده‌ایم.

وی گفت: از مسئولان بهداشت و درمان شهرستان می‌خواهیم تا اقدامات لازم را برای رفع این مسئله انجام تا خانواده‌های شهدا و جانبازان هم بتوانند از خدمات تنها بیمارستان شهرستان بهره‌مند شوند.