سوپرلیگ بسکتبال/ پتروشیمی بندر امام همیاری زنجان را درهم کوبید

خورنا: در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور پتروشیمی بندر امام تیم همیاری زنجان را با شکستی سنگین راهی خانه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، تیم پتروشیمی بندر امام عصر امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت میزبان تیم همیاری زنجان بود.

در این دیدار که به قضاوت رضا آذرافزا به عنوان سرداور، نصر سعیدی‌نیا به عنوان داور اول و محمدجواد زارع به عنوان داور دوم برگزار شد، مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، حامد آفاق، حامد سهراب‌نژاد و ارسلان کاظمی پنج بازیکن آغاز کننده برای تیم پتروشیمی بندر امام و سامان ویسی، وحید نوروزی، وارطان بیدروسیان، آرن داوودی و مسعود زارعینی پنج بازیکن آغاز کننده برای تیم همیاری زنجان بودند.

در این مسابقه که به نظر می‌رسید شاگردان مهران حاتمی حریف را دست کم گرفته باشند در همان لحظات ابتدایی بازی ۶ بر صفر عقب افتادند.

در کوارتر نخست این دیدار تیم همیاری زنجان توانست ۲۷ بر ۲۶ نتیجه را به سود خود رقم بزند؛ اما در ادامه این دیدار مردان حاتمی به خود آمدند و نبض بازی را در دست گرفتند.

در کوارتر دوم این مسابقه تیم پتروشیمی بندر امام ۲۷ بر ۲۱ همیاری زنجان را شکست داد تا نیمه نخست با نتیجه ۵۳ بر ۴۸ به سود مدافع عنوان قهرمانی به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار نیز برتری شاگردان مهران حاتمی تداوم پیدا کرد و کواتر سوم ۱۹ بر ۱۲ و کوارتر چهارم ۳۶ بر ۱۵ به سود میزبان رقم خورد تا زنجانی‌ها با شکست سنگین ۱۰۸ بر ۷۵ ماهشهر را ترک کنند.

در این دیدار مهدی کامرانی با کسب ۲۷ امتیاز و کارآمدی ۳۲، تأثیرگزارترین بازیکن میدان لقب گرفت.

تیم پتروشیمی بندر امام با کسب این پیروزی به سیزدهمین برد متوالی خود در این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد و با ۲۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند.

تیم پتروشیمی بندر امام در ادامه این رقابت‌ها، دوشنبه ۲۳ دی ماه در تهران مهمان تیم افرای خلیج فارس خواهند بود.