باند سارقان گوشی تلفن همراه در آبادان منهدم شد

خورنا: فرمانده انتظامی آبادان از انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین کهیایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی شکایات مردمی مبنی بر سرقت گوشی های تلفن همراه در سطح شهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری ۱۱ شهری آبادان قرار گرفت.

وی در خصوص شیوه سرقت گوشیهای تلفن همراه افزود: در بررسی های به عمل آمده از طریق مال باختگان مشخص شد که سرقتها توسط سه نفر انجام گرفته به این شیوه که سارقان پس از پوشاندن چهره خود با چفیه ضمن پرسه زدن در نقاط خلوت و با استفاده از تاریکی هوا سوژه های خود را که در حین رانندگی و یا به صورت پیاده در حال گفتگو با تلفن همراه بودند را شناسایی و اقدام به سرقت گوشی های آنان می کردند.

فرمانده انتظامی آبادان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ آبادان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقاتی و تلاش شبانه روزی و انجام گشت های نامحسوس متهمان را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

کهیایی تصریح کرد: سرانجام متهمان یاد شده در حالی که سوار بر موتورسیکلت در حال پرسه زنی جهت شناسایی سوژه خود بودند توسط ماموران غافلگیر و دستگیر شدند.

وی یادآور شد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در جریان انجام بازجویی های فنی و تخصصی به ۱۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه تعدادی از مال باختگان نیز شناسایی شدند، گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

کهیایی با بیان اینکه هیچ مجرمی قادر به فرار از چنگال قانون نخواهد بود، افزود: پلیس تمامی توان خود را در جهت برخورد با مجرمان و قانون شکنان به کار می گیرد.

وی از شهروندان آبادانی خواست تا در راستای  تامین نظم و امنیت در جامعه موارد مشکوک را با پلیس در میان گذارند.