نوارهای حفاری‌ رامهرمز تا پایان سال جاری آسفالت می‌شوند

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز گفت: با توجه به جلسات مکرری که با مسئولان آبفای استان و پیمانکاران طرح فاضلاب داشتیم، مقرر شد تمام نوارهای حفاری این شهر تا ۱۵ اسفندماه امسال کاملا آسفالت شود.

رحمت‌الله کلانتر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به حفاری‌های به‌عمل آمده در سطح شهر که موجب ناراحتی مردم شده است، مردم باید صبر و حوصله خود را بالا ببرند.

وی ادامه داد: اجرای اینگونه طرح‌ها، به‌ویژه طرح‌های ملی، تبعات خاص خود را دارد که همکاری همه مردم را می‌طلبد.

رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز تصریح کرد: با توجه به جلسات مکرری که با مسئولان آبفای استان و پیمانکاران طرح فاضلاب داشتیم، مقرر شد تمام نوارهای حفاری شده تا ۱۵ اسفندماه سال جاری کاملا آسفالت و کوچه‌ها و خیابان‌ها پاکسازی شود.

وی افزود: به شدت پیگیر اجرای طرح‌های عمرانی در سطح شهر هستیم و سعی بر اجرای طرح‌های درآمدزایی برای شهرداری را داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، کوچه‌ها و خیابان‌های رامهرمز در محاصره مصالح ساختمانی و گرفتار حفاری‌های شرکت‌های خدمات رسان، نای نفس کشیدن ندارند و عرصه را بر مردم تنگ کرده‌اند.

بیش از هفت ماه است که از حفاری‌های طرح فاضلاب رامهرمز می‌گذرد و تاکنون به علت کندی در کار بازسازی محل‌های حفاری شده، صدمات بسیار زیادی به شهروندان وارد آمده که نارضایتی عمومی را به دنبال داشته است.

همچنین چاله‌های بسیار زیادی که در خیابان‌های سطح شهر از مدت‌ها پیش تاکنون ایجاد شده نیز باعث ایجاد مشکل در رفت و آمد مردم شده است.