شمس: رئیس فوتسال مانند دیکتاتورها برخورد می‌کند

خورنا:‌ سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان با تاکید براینکه عباس ترابیان با جامعه فوتسال مانند دیکتاتورها برخورد می‌کند، گفت: آقای سعیدلو در اخراج من هیچ نقشی نداشت بلکه آقایان ترابیان و کفاشیان باهم نقشه اخراج مرا از تیم ملی طراحی کردند.

حسین شمس  ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه آقای ترابیان در گفت‌وگویی که امروز با خبرگزاری مهر داشته صحبت‌هایی را مطرح کرده که نشان دهنده برخوردهای “دیکتاتورمعابانه” ایشان با اهالی فوتسال است.

وی در ادامه افزود: برخلاف اهالی فوتسال تنها شخصی که از جوراندیرو حمایت می‌کند و به این مربی برزیلی اعتقاد دارد شخص رئیس کمیته فوتسال است. حقوق “جوراندیرو” از ماهی چهار هزار دلار در ابتدای حضورش در ایران امروز به ماهی ۱۲ هزار دلار رسیده و این در حالی است که کشورهای عربی به چنین مربی ماهی ۲ هزار دلار هم نمی‌دهند!

این مربی فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: متاسفانه این مربی برزیلی با حمایت‌های غیرفنی رئیس کمیته فوتسال به فعالیت خود در ایران ادامه می دهد و اگر هم اطلاعاتی داشته در این چندساله تخلیه شده است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: رئیس کمیته فوتسال مدعی شده است که بازیکنانی چون علی اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید را جوراندیرو کشف کرده است، باید بگویم که به هیچ عنوان ادعای آقای ترابیان درست نیست! علی اصغر حسن‌زاده را زمانی که در تیم ارم کیش بازی می‌کرد و قبل از این که جوراندیرو به ایران بیاید من کشف کردم.

وی افزود: مهدی جاوید و طیبی کشف جوراندیرو نیستند، اینها با درخششی که در تیم علم و ادب مشهد داشتند به اردوی تیم ملی دعوت شدند و جوراندیرو هیچ دخالتی در کشف آنها نداشته است. این بازیکنان جوان ماحصل تلاش مربیان ایرانی هستند نه فردی که داشته‌ها و توانایی‌اش کمتر از مربیان خودمان است.

شمس خاطرنشان کرد: آقای ترابیان درست می گوید که شمس در تیم ملی فوتسال مسئولیتی ندارد و نباید اظهارنظر کند، او درست می‌گوید، چرا که خودش مرا از تیم ملی فوتسال اخراج کرده است! مردم بدانند ترابیان مرا از تیم ملی فوتسال بیرون کرد و برخلاف آنچه در افکار عمومی به وجود آوردند، آقای سعیدلو در اخراج من هیچ نقشی نداشت بلکه آقایان ترابیان و کفاشیان باهم نقشه اخراج مرا از تیم ملی طراحی کردند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان نتایج این تیم در هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک را به نقد کشیده و گفت: آقای ترابیان مدعی شده نتایج تیم ایران قابل قبول بوده است، او گفته شکست آمریکا حماسی بوده، چطور می شود شکست تیمی که در مسابقات آخر شده حماسی باشد؟! ایشان اروگوئه‌ای را قوی خوانده که در مقابل برزیل با نتیجه ۱۲ بر صفر تن به شکست داده است!

وی افزود: آقای ترابیان از آنجائیکه مردم و کارشناسان را به حساب نمی آورد به آنها آمار غلط می‌دهد، ایشان باید بداند فرصتش در کمیته فوتسال تمام شده و باید جای خود را به فرد جدید بدهد، شاید با حرف‌های من ترابیان از کمیته فوتسال نرود، اما قطعا در وزارت ورزش و امور جوانان هستند عقلائی که عملکرد فوتسال ایران را بررسی خواهند کرد و در نهایت رای به کنار گذاشتن ایشان می‌دهند.

شمس تصریح کرد: مهمترین اتهامی که به رئیس کمیته فوتسال وارد است رفیق بازی ایشان است. آقای ترابیان برای اینکه رفقایش را در سفر به برزیل همراه داشته باشد، دو سرپرست با این تیم به برزیل برد در حالی که تیم ماساژور و فیزیوتراپ نداشت.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اتهاماتی به آقای ترابیان وارد است که نمی‌‌تواند از زیرش فرار کند، اهالی فوتسال هم آنها را می‌دانند اما از ترس اینکه مبادا کمیته انضباطی با آنها برخورد کند دم نمی‌زنند، اما من نمی توانم این مسائل را تحمل کنم و حرفم را می‌زنم. در اینجا باز هم تأکید می‌کنم؛ چوب خط آقای ترابیان پر شده و هرچه زودتر باید از جامعه فوتسال خداحافظی کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *