ساخت و ساماندهی بازار سوسنگرد در اولویت شهرداری است

خورنا: شهردار سوسنگرد گفت: ساخت و ساماندهی بازار این شهر توسط شهرداری در اولویت است.

عزیز ساعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سوسنگرد اظهار کرد: آماده حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر سوسنگرد و شهرستان دشت آزادگان هستیم.

وی افزود: چند طرح در سوسنگرد داریم که آماده واگذاری آن به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم تا عملیات اجرایی آن‌ها را انجام دهند.

شهردار سوسنگرد نخستین طرح را ساخت و ساماندهی بازار این شهر عنوان کرد و گفت: هدف ما از این کار خارج کردن بازار از وضعیت موجود است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف ساخت و ساماندهی بازار سوسنگرد خدمات رسانی بهتر به مردم این شهر خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه به معرفی طرح‌های دیگر شهرداری سوسنگرد برای واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پرداخت و گفت: ساخت استخر آبی یکی دیگر از طرح‌هایی است که قصد اجرای آن در این شهر را داریم.

وی خاطر نشان کرد: اگر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت استخر آبی سوسنگرد اعلام آمادگی کنند همکاری لازم از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر با آن‌ها انجام خواهد شد.

ساعدی از اجرای مسابقه «اگر من شهردار سوسنگرد بودم» در این شهر خبر داد و گفت: زمان شرکت در این مسابقه به پایان رسیده است.

به گفته وی، بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان سوسنگردی در مسابقه «اگر من شهردار سوسنگرد بودم» شرکت کرده‌اند که در آینده‌ای نزدیک برندگان آن اعلام خواهند شد.

شهردار سوسنگرد تصریح کرد: قرار است از بین شرکت کنندگان در مسابقه «اگر من شهردار سوسنگرد بودم» به ۲۰ اثر بر‌تر جوایزی اهدا شود.

وی با بیان اینکه از شرکت آب و فاضلاب خوزستان می‌خواهم تا مطالبات شهرداری سوسنگرد را پرداخت کند افزود: برای اجرای طرح فاضلاب شهر سوسنگرد، شرکت آب و فاضلاب خوزستان اقدام به حفاری معابر و خیابان‌های این شهر کرده که باعث تخریب آسفالت آن‌ها شده است.

ساعدی با اشاره به این نکته که شهرداری در رابطه با همکاری با شرکت آب و فاضلاب خوزستان و شرکت‌های حاضر در شهر، برای اجرای طرح فاضلاب سوسنگرد کوتاهی نکرده است یادآور شد: هم اکنون یکصد میلیارد ریال از شرکت آب و فاضلاب خوزستان طلب داریم که متاسفانه هنوز روی میز مانده و پرداخت نشده است.