رفع مشکلات روستاهای شادگان در دستور کار است

خورنا: فرماندار شادگان از رفع مشکلات روستاهای این شهرستان به همت دستگاه‌های اجرایی این منطقه خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلات در روستاهای مختلف این شهرستان بازدیدهای هفتگی را در دستور کار قرار داده‌ایم و از نزدیک با نواقص و کمبودهای موجود در این مناطق آشنا می‌شویم تا برای رفع آنها اقدامات عاجل اتخاذ کنیم.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها همچنین به بررسی مشکلات عمرانی روستاها پرداخته خواهد شد و با مسئولان، شهروندان و بزرگان آن مناطق نشستی خواهیم داشت.

فرماندار شادگان افزود: این دیدارهای هفتگی با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهرستانی شادگان و دارخوین و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی انجام می گیرد تا ابعاد مختلف مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به بازدیدهای اخیر صورت گرفته از روستاهای نواحی دارخوین عنوان کرد: وضعیت همه معابر روستا و تأسیسات آبرسانی و نواقص شبکه برق و استماع نقطه نظرات و مشکلات توسط دهیار و اهالی روستا مورد ارزیابی قرار گرفت.

سنواتی تصریح کرد: مقرر شده است مسئولان ادارات شهرستان بر حسب مورد مکلف، در مدت معین نسبت به پیگیری و رفع مشکلات مطروحه بر اساس برنامه زمان بندی شده اقدام کنند.

وی ابراز داشت: از روزهای اولیه حضور در این شهرستان تاکنون به‌ویژه در روزهای تعطیل هفته، از روستاهای تابعه و مناطق شهری و اماکن عمومی شهرستان بعضاً به صورت سرزده و بعضاً با هماهنگی قبلی بازدید می‌کنیم و هماهنگی‌ها و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات مشاهده شده در حد امکان، اجرایی خواهیم کرد.