بوی فاضلاب و نبود آسفالت مناسب خیابان‌ها اهوازی‌ها را آزار می‌دهد

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بوی آزار دهنده فاضلاب، نبود آسفالت مناسب خیابان‌ها، پارک محله‌ای نیمه کاره، فقدان وجود پل عابر پیاده و تابلوی شناسایی منطقه و … از مشکلات مردم این منطقه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جمشید سلحشور در بیست و دومین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز تشکیل شد اظهار کرد: یکی از استراتژی‌های که باید در سرلوحه کارهای شورا قرار گیرد، شناسایی مشکلات شهر است.

وی به بازدید از مناطق مختلف شهر اهواز و بررسی مشکلات این مناطق اشاره کرد و گفت: در بازدید از منطقه کوی پیروزی که به همراه ابریشم کار یکی از اعضای شورای این شهر، معاونان و مسئولان منطقه سه شهرداری اهواز انجام شد در جریان مشکلات مردم این مناطق قرار گرفتیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: بوی آزار دهنده فاضلاب،نبود آسفالت مناسب خیابان‌ها، پارک محله‌ای نیمه کاره، فقدان وجود پل عابر پیاده و تابلوی شناسایی منطقه و … از مشکلات مردم این منطقه است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم و تحقیقات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های شهر که از استان‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد در منطقه کوی پیروزی واقع شده به همین دلیل توجه بیشتر به این منطقه نیاز است.

سلحشور به بازدید خود و علی ناصری دیگر عضو شورای شهر از کوی مهدیس واقع در محدوده شهرداری منطقه هشت اشاره کرد و گفت: عدم آسفالت منطقه، وجود نخاله‌های ساختمانی، مشکلات فاضلاب و … از مشکلات این منطقه است.

وی با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر نسبت به جابجایی بنکدران از مرکز شهر و انتقال به کوی مهدیس اقدام شود عنوان کرد: ساختمان شهرداری منطقه هشت استیجاری است و باید نسبت به احداث ساختمان برای این منطقه اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه از کوی صادقیه واقع در منطقه باهنر بازدید داشتم تصریح کرد: جای تاسف است که در قرن ۲۱ هنوز مردمی در این منطقه از کوچک‌ترین حقوق شهروندی خود محروم هستند.

وی خاطر نشان کرد: احداث مراکز درمانی و آموزشی برای پرسنل شهرداری و خانوده‌های آنان نیاز است تا آنان نیز مانند بسیاری از سازمان‌ها بتوانند از خدمات درمانی استفاده کنند.