سردار جوانی: مردم در انتخابات مجلس شرکت کنند

خورنا: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم باید با بیداری کامل و شناخت رهروان راه ولایت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

سردار یدالله جوانی صبح امروز در مراسم اختتامیه رزمایش بصیرت علوی و بیداری اسلامی اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی حضور فعال دارد و با تمام توان خود در راستای دفاع از کشور و حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کند.

وی به نتایج انقلاب اسلامی ایران در راستای بیداری تمام مردم اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی کشور‌های منطقه با تلاش‌های و روشنگری‌های امام خمینی (ره) در جریان انقلاب محقق شده و این موضوع سبب سرنگونی طاغوت و حکومت‌های وابسته شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی یکی از موضوعات روز جامعه است، تصریح کرد: مردم باید با حساسیت کافی و شناخت رهروان راه ولایت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی به ضرورت بیداری و هشیاری مردم نسبت به موضوعات روز جامعه اشاره کرد و ادامه داد: مردم و مسئولان باید در این انتخابات نسبت به حضور افراد فرصت‌طلب بیدار باشند و با انتخاب پیروان راه ولایت وضعیت موجود را ساماندهی کنند.

جوانی با اشاره به بروز جنگ نرم در کشور تاکید کرد: نیرو‌های بسیج باید با بهره‌گیری از روش‌های مناسب در راستای مقابله با این جنگ و خنثی‌سازی تهاجم‌های فرهنگی دشمن تلاش کنند و پیش از هر اقدامی نسبت به عملیات دشمنان ایران اسلامی آگاه باشند.

وی به رویکرد‌های اصلی بسیج در سطح کشور اشاره کرد و بیان داشت: تشکیل حلقه‌های فرهنگی و بصیرتی از مهم‌ترین رویکرد‌های این افراد است و مقابله با دشمن در جنگ نرم نیز از رسالت‌های اصلی بسیج محسوب می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه افزایش آمادگی دفاعی و توان رزمی نیرو‌های بسیجی از اهمیت بسیاری برخوردار است، اضافه کرد: این افراد باید برای مقابله با دشمن در جنگ سخت‌افزاری از آمادگی دفاعی کامل برخوردار باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *