زنگ چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس در هندیجان به صدا درآمد

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان درگفتگو با خبرنگارما گفت: فراخوان چهارمین کنگره ی ملی شعر خلیج فارس به تمام کشورارسال شده و مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه می باشد و زمان برگزاری کنگره دهم اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس بروی اسکله زیبایی بندربحرکان واقع در جنوب شرقی بندرهندیجان برگزارخواهد بود.

سیدعارف مهدی نیا افزود : تلاش های بسیاری برای برگزاری کنگره بصورت بین المللی صورت گرفت که از آن جمله می توان به دیدار با مدیر روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار جمال درویش و همچنین تماس تلفنی با نشان مشاور فرهنگی استاندار و قول مساعد وی که در صورت تأمین اعتبار میهمانانی ازخارج از کشور به جشنواره دعوت خواهند شد .
مهدی نیا بیان داشت:موضوع همایش شعر فارسی۱- ویژه :خلیج همیشه فارس ۲- آزاد و قالب اشعار آزاد می باشد. آثار ارسالی در دو بخش ویژه و آزاد مورد داوری قرار می گیرد . به آثار برگزیده لوح تقدیر ، تندیس کنگره و هدایای ارزشمند اهدا می گردد . هر شاعر می تواند در هر بخش ۳ اثر با فایل PDF یا WORDارسال نماید .مهلت ارسال آثار : ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۲ زمان برگزاری : اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ خاهدبود.
تلفن ۲۴ ساعته جهت پاسخگویی ۰۹۳۹۵۶۶۷۰۰۶ ershadhendijan@gmail.comایمیل
تلفن : ۴۲۲۰۳۹۹(۰۶۵۲) و ۴۲۲۰۵۱۵( ۰۶۵۲)- فاکس : ۴۲۲۰۵۱۶ ( ۰۶۵۲ ) و ۴۲۲۰۴۹۲ (۰۶۵۲)