استعفای نمایندگان خوزستان هنوز پا برجاست

خورنا: نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، از پا برجا بودن استعفای نمایندگان خوزستان خبر داد.

سید شکرخدا موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: استعفای نمایندگان خوزستان هنوز به قوت خود باقی است.

وی افزود: به دلیل اینکه هنوز به صورت رسمی استعفای نمایندگان خوزستان پذیرفته نشده است در جلسات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استعفای نمایندگان خوزستان اثرات خوبی داشته است تاکید کرد: هم مجلس شورای اسلامی و هم دولت یازدهم متوجه شده‌اند که ما پای این استعفا ایستاده‌ایم.

وی بیان کرد: پذیرش استعفای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضوابطی دارد که بر آن اساس کمیسیون مربوطه و صحن علنی نیز باید آن را بپذیرند.

موسوی با تاکید دوباره بر پافشاری نمایندگان خوزستان بر استعفا گفت: دنبال موضوعات مطرح شده هستیم و منتظریم که ببینیم در بودجه سال ۱۳۹۳ چه کارهایی برای خوزستان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: اگر به وعده‌های داده شده عمل شد استعفای خود را پس می‌گیریم ولی اگر عمل نشود این کار ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از توقف طرح بهشت‌آباد خبر داد و بیان کرد: اجرای این طرح از سوی وزارت نیرو متوقف شده است.

وی همچنین عنوان کرد: انتقال آب کشاورزی از رودخانه کارون به اصفهان و استان‌های مرکزی به طور ۱۰۰ درصد منتفی شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: قرار بود که برای احیای زاینده رود، از سرشاخه‌های رودخانه کارون آب به اصفهان منتقل شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • افشار ترا خدا با استعفای نماینده ماهشهر موافقت کنید.ممنون میشویم