بی‌آبی ۵ روستای باغملک / ۲۱ روز گذشت

خورنا: به علت شکستگی لوله انتقال، آب پنج روستای بخش مرکزی باغملک قطع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، به علت شکستگی لوله خط انتقال آب، اهالی پنج روستای بخش مرکزی باغملک ۲۱ روز است که آب ندارند.

این روستا‌ها که در دهستان هپرو بخش مرکزی باغملک واقع شده‌اند سرمورد، زیرمورد، دورتو، پسکره و آب انارک نام دارند که از تاریخ ۲۵ آذر ماه آب آن‌ها قطع شده است.

حسین شریفی دهیار روستای سرمورد باغملک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با تایید این خبر اظهار کرد: به علت شکستگی لوله خط انتقال آب، از ۲۵ آذر ماه تا کنون آب این روستا‌ها قطع شده و اهالی این ۵ روستا با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

وی بیان کرد: برای حل این مشکل، به فرمانداری و آب و فاضلاب روستایی باغملک مراجعه کرده‌ایم ولی تا کنون برطرف نشده است.

دهیار روستای سرمورد باغملک خاطرنشان کرد: هم اکنون آب مورد نیاز اهالی این روستا‌ها از طریق تانکرهای آب در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد که این مسئله نیز مشکلات خاص خود را دارد و برخی روستاییان نمی‌توانند به اندازه نیاز خود آب تهیه کنند.

به گفته وی، در برخی روز‌ها نیز تعدادی از روستاییان نمی‌توانند آب خود را تهیه کنند و مجبورند یک روز را بدون آب به سر ببرند.

شریفی تصریح کرد: موضوع شکستگی لوله خط انتقال آب و قطع آب پنج روستای سرمورد، زیرمورد، دورتو، پسکره و آب انارک دهستان هپرو بخش مرکزی باغملک مختص به امسال نیست بلکه در سال‌های گذشته نیز این اتفاق افتاده است.

وی در پایان از مسئولان استان خوزستان خواست برای رفع مشکل آب این پنج روستای دهستان هپرو بخش مرکزی باغملک چاره‌ای اساسی بیندیشند تا ساکنان این روستا‌ها دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نشوند.