افسوس گردشگر ژاپنی به حال خرمشهر

خورنا: مستند ساز و جهانگرد ژاپنی گفت: خرمشهر قبل از جنگ یکی از شهرهای زیبا و مفرح در منطقه بوده و اکنون با دیدن این وضعیت شهر افسوس می خورم.

 خانم یوکو که برای تهیه یک فیلم مستند به خرمشهر سفر کرده است در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: خیلی دوست دارم خرمشهر به حالت قبل بر گردد چرا که یکی از مناطقی است که با دارا بودن پتانسیل قوی در جذب توریست می تواند به بزرگترین منطقه زیبای تفریحی تبدیل شود.

وی افزود: مردم این شهر خیلی مهربان هستند. در این چند روزی که در خرمشهر هستم از بازارهای قدیمی این شهر دیدن کردم؛ متوجه شدم که مهربانی و صمیمیت مردم این شهر واقعا مثال زدنی است.

یوکو گفت: خیلی دوست دارم خرمشهر پیشرفت کند تا دیگر جهانگردان از تمام دنیا از این شهر زیبای بندری دیدن کنند.

وی با اشاره به آب و هوای خوب خرمشهر در این فصل از سال گفت: با اینکه ما اکنون در فصل سرما به سر می بریم ولی خرمشهر در این فصل از سال بهترین آب و هوا را در دنیا دارد و بهترین فرصت برای گردشگری در این منطقه است.

مستند ساز و جهانگرد ژاپنی گفت: امنیت را ما در این شهر احساس کردیم چرا که در این چند روزی که در این شهر بودیم و از مناطق زیبای اینجا دیدن و فیلمبرداری می کردیم کسی مزاحم کار ما نشد و این نشان از امنیت و احترام بالا به گردشگران در این شهر است.

یوکو در پایان گفت: خرمشهر یکی از مناطق حاصلخیز و ثروتمند است و با کمی کار در این شهر می توان شاهد شکوفایی و رونق در آن بود و با کمی زیبا سازی در شهر و تبلیغات شاهد حضور هزاران توریست در خرمشهر بود.