انتقاد چهره اصول‌گرا از ممانعت از همایش اصلاح‌طلبان

خورنا: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین درباره ممانعت از برگزاری همایش اصلاح‌طلبان گفت: این یک موضع‌گیری جانبدارانه از سوی برخی مسئولین است.

سیدمحسن یحیوی تصریح کرد: از گذشته تا کنون همیشه چنین جلساتی در درون طیف‌ها و گروه‌ها برقرار بوده و از آن جا که قرار بود این جلسه در محل مشخص و با حضور احزابی که از کمیسیون ماده ده احزاب اجازه فعالیت دارند برگزار شود، نباید کسی مانع از برگزاری چنین همایشی می‌شد.

یحیوی تصریح کرد: طبق قانون حتی برگزاری چنین همایش‌هایی نیاز به مجوز از سوی وزارت کشور نیز ندارد، زیرا همه احزاب شرکت‌کننده در این گونه همایش‌ها از سوی کمیسیون ماده ده احزاب اجازه فعالیت سیاسی دریافت کرده‌اند.

وی در ادامه درباره اینکه چنین برخوردهایی مانع حضور حداکثری احزاب در انتخابات آینده خواهد شد، گفت: نمی‌توان منکر شد که حضور فکر‌ها و طیف‌های مختلف باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده خواهد شد.

این نماینده اصول‌گرا در مورد احتمال ارائه چند لیست از سوی اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس، گفت: جبهه پایداری به آن صورت که فکر می‌کند در صحنه به تنهایی توانمند نخواهد بود و اگر جبهه‌ها با هم متحد باشند تاثیر گذاری آن بیشتر می شود.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین افزود: اگر مجموعه‌های اصولگرایی از هم جدا شوند شاهد کاهش قدرت اصول‌گرایان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که پیرو خط امام و رهبری هستند باید سهم خواهی‌ها و خود خواهی‌ها را کنار بگذارند و تلاش‌شان برای استقرار هر چه بهتر نظام باشد.