شهردار جدید دزفول رسما آغاز به کار کرد/ +تصاویر

خورنا: جلسه شورای اداری شهرستان دزفول صبح امروز با حضور سیاحی معاونت عمرانی استانداری خوزستان ، فرماندار ویژه دزفول ، امام جمعه دزفول ، اعضای جدید و قدیم شورای اسلامی شهر دزفول ، سرپرست شهرداری دزفول و کلیه مسئولین محلی و با محوریت معارفه شهردار جدید دزفول در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار گردید .

شهردار جدید دزفول ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای شهر سابق و همچنین سرپرست شهرداری دزفول و تشکر از کلیه ادارات ، از رای اعتماد شورای جدید به وی قدردانی نمود .

محمد رضا کرمی نژاد افزود : خدای را شکر می کنم که فرصتی میسر و ایجاد شد که دوباره در خدمت مردم شریف دزفول پرافتخار باشم .

وی سپس رئوس برنامه های خود برای شهرداری دزفول را برشمرده و بیان داشت : تلاش در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ، ساماندهی و مکانیزه کردن زباله ها ، بازنگری در سند چشم انداز شهری ، افزایش مشارکت مردمی ، برون سازی و ادامه ساحل سازی ها از مهم ترین برنامه های اینجانب می باشند .

کرمی نژاد همچنین از اجرای طرح ضربتی در زمینه های لکه گیری و اصلاح وضعیت آسفالت خیابان ها ، بهبود وضعیت ترافیک ، روشنایی معابر و پارک ها ، به روز رسانی وسایل بازی کودکان ، احداث و توسعه فضای سبز ، رفع نیازهای آتش نشانی و غیره خبر داد .

شهردار دزفول در ادامه سخنان خود به حل مسائل و مشکلات دست و پاگیر اداری اشاره کرد و گفت : در کنار توسعه کالبدی ، به توسعه فرهنگی – اجتماعی و غیره نیز باید توجه شده ، که این امر با حفظ آرامش روحی میسر ، و البته این امر نخست باید از بدنه شهرداری دزفول و شخص بنده آغاز گردد .

وی همچنین در سخنی جالب و قابل تقدیر گفت : واحد روابط عمومی را به معاونت یا سازمان فرهنگی هنری ارتقا داده ، تا در زمینه رشد فرهنگ و هنر شهر ، با نهادهای فرهنگی دولتی و تشکل های غیردولتی تعامل هدفمند داشته باشد .

محمد رضا کرمی نژاد خاطرنشان کرد : نباید هزینه های شهر بر دوش اکثریت مردمی باشد که فقط از خدمات عمومی استفاده می کنند ، و مورد داریم که برخی بخش های خصوصی استفاده های بیشتری از خدمات کرده ، و بعضا هزینه متداول مردم را پرداخت نمی نمایند .

وی اظهار داشت : بنده از نقطه نظرات و همچنین انتقادات سازنده استقبال کرده ، و به کمک مردم و ادارات نیز نیازمند می باشم .

این مقام مسئول افزود : از ادارات خواهش دارم که با همدیگر متحد – یکنواخت و صمیمی بوده ، و بدون مرز عمل نمایند . زور دست همه ما هست ، ولی کسی که درایت – بینش و آینده نگری می کند خاص می شود . برای اینکه مردم و شهری شاد را داشته باشیم ، توجه به نکات مذکور ضروری است .

کرمی نژاد در پایان اظهار امیدواری کرد که در سطح شهر تحولات جدی صورت خواهد پذیرفت .

در پایان این نشست و پس از اجرای مراسم معارفه و سپردن حکم شهردار جدید دزفول توسط سیاحی معاونت عمرانی استانداری خوزستان به وی ، رسما کار محمد رضا کرمی نژاد در شهرداری دزفول آغاز گردید .

همچنین در این برنامه از تلاش های اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر دزفول نیز تقدیر به عمل آمد .

شایان ذکر است در این برنامه محمد علی دوائی فر شهردار سابق دزفول حضور نداشت .