دزفول؛ شهر هدف در اجرای گردشگری‌ سلامت

خورنا: مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خوزستان از اجرای طرح گردشگری سلامت در این استان خبر داد و گفت:دزفول با برخورداری از امکانات درمانی مناسب شهر هدف در اجرای طرح گردشگری سلامت است.

افشین حیدری روز یکشنبه در دیدار با مدیر بیمارستان آیت الله نبوی دزفول افزود:با توجه به عقدتفاهم نامه بین میراث فرهنگی خوزستان با استاندار بصره در زمینه گردشگری سلامت ، شرکت های گردشگری می توانند، بیماران عراقی را در مبادی ورودی استان تحویل و برای درمان به مراکز درمانی استان منتقل کنند.

وی از شهرستان دزفول با وجود جاذبه های گردشگری به عنوان یکی از شهرهای هدف در اجرای طرح گردشگری سلامت نام برد و افزود:اجرای طرح گردشگری سلامت نقش مهمی در توسعه اقتصادی شهرستان دزفول و ارز آوری برای کشور به دنبال دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خوزستان همچنین ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح گردشگری سلامت شاهد پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری در استان خوزستان باشیم.

وی همچنین از پیگیری برای اجرای طرح تورهای مشارکتی برای کاروان های راهیان نور در این استان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح کاروان های راهیان نور ضمن سفر به خوزستان و دیدار از مناطق عملیاتی ، از مناطق گردشگری خوزستان نیز دیدن می کنند.

سید عبدالله نبوی مدیر بیمارستان آیت الله نبوی دزفول نیز در این نشست ضمن استقبال از اجرای طرح گردشگری سلامت و همکاری بیمارستان نبوی در اجرای این طرح گفت:بیمارستان آیت الله نبوی نخستین بیمارستان غیردولتی شهرستان دزفول با شش هزار متر زیربنا ، چهار طبقه و یکصد تخت برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کشور عراق و سایر کشورها در قالب طرح گردشگری سلامت آماده است.