سومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان خوزستان در ماهشهر برگزار می‌شود

خورنا: رئیس کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: سومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان خوزستان دهم تا چهاردهم اسفندماه سال‌جاری در ماهشهر برگزار می‌شود.

سوسن صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر به لحاظ موقعیت اقتصادی بسیار خوبی که دارد منطقه‌ای مهاجرپذیر بوده که به همین دلیل دارای تنوع قومیتی فراوانی است.

وی افزود: به همین علت و برای شناساندن فرهنگ و آداب و سنن قومیت‌های مختلف به یکدیگر، جشنواره‌ ویژه بانوان خوزستانی ساکن در ماهشهر برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: در این جشنواره آداب و رسوم، لباس‌های محلی، صنایع‌دستی، تولیدات، غذاها، آداب نوروزی، سوغات و … قومیت‌های مختلف خوزستان در ۶ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

صادقی تصریح کرد: زمان ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره از هفدهم تا بیستم دی‌ماه خواهد بود و دهم تا چهاردهم اسفندماه نیز زمان برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره که توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر و با همکاری فرمانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر ماهشهر برگزار می‌شود در ۲ مکان فرهنگسرای باقرالعلوم (ع) شهرک بعثت و فرهنگسرای فردوسی ماهشهر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.