پیش‌بینی افتتاح ۲ هزار واحد مسکن‌مهر ماهشهر در بهمن‌ماه

خورنا: مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر پیش‌‌‌بینی کرد در بهمن‌ماه امسال ۲ هزار واحد مسکن‌مهر افتتاح و تحویل داده شود.

رحیم عقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: در کل تعهد شهرستان ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن‌مهر بوده که بیش از ۳ هزار واحد آن تکمیل و تحویل داده شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲ هزار واحد در زمینه‌های سهم آورده و جابه‌جایی متقاضیان مشکل دارند و به همین دلیل متوقف شده‌اند که باید تعیین تکلیف شوند.

عتیقی تصریح‌کرد: این واحدها اکثرا در مرحله فنداسیون و یا اسکلت قرار دارند که نیاز است مشکلات آن‌ها پیگیری شود. مابقی واحدها با وجود مشکلات، در حال احداث هستند که پیشرفت فیزیکی آن‌ها حدود ۸۰ درصد است.

وی ضمن قدردانی از خدمات شهرداری در زمینه ایجاد زیرساخت‌های مسکن‌مهر گفت: انتظار داریم شهرداری، مسکن‌مهر را جزئی از مناطق شهری بداند و این مناطق باید از نظر امکانات و خدمات شکل و شمایل شهر را به خود بگیرند.

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر افزود: در برخی از واحدها مشکل سهم آورده وجود دارد که انتظار داریم مردم از فرصت موجود برای پرداخت سهم آورده استفاده کنند و در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

عتیقی گفت: همان‌طور که زیرساخت‌هایی هم‌چون مدرسه، درمانگاه و مسجد در مناطق مسکن‌مهر نیاز است، ما به امنیت نیز در این مناطق نیازمند هستیم و انتظار داریم ارگان‌های انتظامی و امنیتی نیز در این مناطق همکاری بیشتری داشته باشند.