مرمت خیابان نادری اهواز باید قبل از ۲۲ بهمن پایان یابد

خورنا: عضو شورای شهر اهواز گفت: مرمت و تکمیل خیابان سلمان فارسی (نادری) اهواز باید قبل از ۲۲ بهمن ماه امسال پایان یابد.

اسکندر زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طولانی شدن مرمت و بازسازی خیابان نادری اهواز به عنوان مرکزی ترین خیابان این شهر اظهار کرد: مسئله خیابان نادری، مشکلی است که تمام اعضای شورای شهر و شهرداری اهواز دغدغه تکمیل و پایان مرمت آن را دارند به این دلیل که این خیابان مرکز شهر به حساب می آید در جوار رودخانه کارون قرار دارد.

وی افزود: این خیابان به علت نبود اماکن تفریحی مناسب در شهر حتی به منزله یک نقطه تفریحی نیز شناخته شده است و پل نادری که یکی از پلهای مهمی است که بر رودخانه ی کارون احداث شده است رو به این خیابان پر تردد امتداد دارد به گونه ای که اهواز را به یک شهر تفریحی و تجاری مطرح کرده است.

زنگنه عنوان کرد: همه اعضای شورای شهر اهواز تمایل به پایان هر چه سریع تر احداث ایستگاه قطارشهری دارند زیرا در این مدت که کار ایستگاه قطارشهری آغاز شده، کسبه فراوانی متحمل آسیب و خسارت شده اند.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: این شورا نقش نظارتی در خصوص انجام پروزه های شهرداری اهواز داشته و تمام سعی خود را می کند که کار بازسازی و مرمت خیابان نادری تا قبل از ۲۲ بهمن امسال پایان یافته و به صورت کامل آماده بهره برداری شود.

زنگنه ادامه داد: با وجود اینکه طبق قراردادی که شهرداری اهواز با پیمانکار این پروژه منعقد کرده زمان پایان مرمت این خیابان تا ۲۲ بهمن ماه تعیین شده است، با این روند ساخت و ساز، بعید به نظر می رسد خیابان نادری طبق قرارداد در زمان پیش گفته آماده بهره برداری شود.

وی گفت: در رابطه با مسقف کردن خیابان نادری طرح مقدماتی آن تدوین شده اما تا به حال اقدام عملی برای آن صورت نگرفته است.

زنگنه تصریح کرد: ۹۰ درصد کار احداث ایستگاه قطار شهری در سطح زمین تمام شده و بقیه کار در زیر زمین است. کارهای کلیدی نیز در زیر زمین نسبتا رو به پایان است و پروژه در مراحل آخر خود است.

عضو شورای شهر اهواز در خصوص تردد خودروها در خیابان نادری نیز عنوان کرد: سه طرح مطالعاتی اولیه در دست مطالعه و طراحی برای این خیابان بوده که یکی از آنها احداث تونل ماشین رو در زیر خیابان نادری است.