گرایش‌های سیاسی باعث تعویق صدور حکم شهردار جدید است

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شادگان گفت: متاسفانه دخالت دادن گرایش‌های سیاسی باعث تعویق در صدور حکم شهردار جدید شده است.

طاهر مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: انتخاب شهردار به شورا واگذار شده و استاندار حکم شهردار را صادر می‌کند اما متاسفانه به دلیل برخی نگرش‌های سیاسی، در شادگان کارشکنی‌هایی صورت گرفت و برخلاف قانون با انتخاب شهردار مخالفت شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه دخالت دادن گرایش‌های سیاسی باعث تعویق در صدور حکم شهردار جدید شده است تصریح کرد: تاخیر در صدور حکم شهردار به مجموعه مدیریت شهری آسیب می‌رساند.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان، تعلل در صدور حکم به موقع شهردار را موثر در روند امور اداری مجموعه شهرداری دانست و افزود: کسی که به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب می‌شود بدون تردید نمی‌تواند به اندازه شهردار کارایی داشته باشد و از آنجا که مدت کوتاهی مسئولیت دارد نمی‌تواند برنامه‌ریزی دقیقی برای امور شهری داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر چه خیلی از تصمیمات و برنامه‌ها به نوعی در بودجه سالانه پیش‌بینی شده و سرپرست نیز می‌تواند بر پایه آن برنامه‌ریزی کند اما اگر تکلیف مدیریت شهری مشخص نباشد، مجموعه شهرداری کارآمدی و عملکردی که می‌تواند داشته باشد را ندارد و دود هرگونه تاخیر و تعلل در صدور حکم شهردار در نهایت به چشم مردم و مجموعه شهر می‌رود و در خدمات رسانی به مردم شهر تا حدودی خلل ایجاد می‌شود.

مقدم در پایان با اشاره به فعالیت سرپرست فعلی شهرداری شادگان گفت: بی‌شک مزبانی‌پور فردی پرکار و باایمان است که تاکنون خدمات مطلوبی در سطح شهر انجام داده که در تائید و صدور حکم وی به‌عنوان شهردار این شهر می‌تواند شهر را بیش از پیش به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهد.