ارائه آمارهای نادرست برنامه‌ریزان اقتصادی را سردرگم کرده است

خورنا: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ارائه آمارهای نادرست در طول سالیان گذشته به این مشکل‌ها دامن زده و برنامه‌ریزان اقتصادی را دچار سردرگمی کرده است.

سیدنور محمد‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ۱۸ هزار و ۵۰۰ پرونده سخت و زیان آور در طول یک سال از سوی کارکنان این اداره کل در واحد بازرسی کار و همچنین تامین اجتماعی رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه ملاک ارزیابی ما در کار وجدان بیدار باید باشد عنوان کرد: مدیران استانی باید برای رفع غبار محرومیت از چهره استان تلاش جدی داشته باشند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطر نشان کرد: نظام آموزشی ما به سمت و سوی نظام مهارتی پیش برود تا با انبوه فارغ التحصیلان بیکار مواجه نباشیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تدبیر و همت مسئولان و جذب اعتبار بتوانیم زمینه را برای اشتغال پایدار جوانان عزیز فراهم کنیم.

محمد‌پور با بیان اینکه خوزستان دارای مشکل‌های خاصی است اذعان کرد: خوزستان از آنجا که استانی صنعتی است مشکل‌های خاصی دارد. متاسفانه ارائه آمارهای نادرست در طول سالیان گذشته به این مشکل‌ها دامن زده و برنامه‌ریزان اقتصادی را دچار سردرگمی کرده است.

وی اضافه کرد: باید دست به دست هم دهیم و به جد کار کنیم و خوزستان را به سمتی پیش ببریم که در خور شأن مردم باشد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: نشست‌های هم‌اندیشی در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برای بررسی مشکل‌های کارگری، درمانی و حوزه‌های دیگر شورای رفاه و ایجاد وحدت رویه و پیگیری مطالبات مردم برگزار می‌شود.