اجرای پروژه‌های دانشگاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی دزفول

خورنا: رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از اجرای پروژه‌های دانشگاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، علی محمد آخوندعلی صبح امروز در نشست با دانشجویان این شهرستان اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته توسط دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول تعاملاتی با اداره‌های مختلف مانند برق و آب برای انجام پروژه‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ترمیم پروژه‌ها وارد مذاکره شده‌ایم و قسمت پژوهشی دانشگاه نیز راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بیان اینکه اینگونه اقدامات گام‌های اولیه برای ارتقای سطح کمی و کیفی دانشگاه است تصریح کرد: هم اکنون با ادارات مختلف مانند شهرداری، میراث فرهنگی و دانشگاه‌های علوم پزشکی و دیگر دانشگاه‌های اطراف منطقه شمال خوزستان در تعامل مطلوبی هستیم.

وی ادامه داد: دانشگاه جندی‌شاپور با ملزم کردن خود به افزایش وسعت، بن بست را ترک گفته و به سمت جامع شدن پیش می‌رود و با این حرکت، آینده‌ای روشن را تضمین می‌کند.

آخوندعلی با تاکید بر بخش پژوهشی و پرداخت هر چه بیشتر به این امر عنوان کرد: شعار انقلاب فرهنگی از همان اوایل انقلاب “تحقیق همراه با پژوهش” بوده است که قطعا در صورت توجه هر چه بیشتر به آن، آینده را بیشتر از امروز خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه با تحقیق هر نوع کاری را می‌توان میسر و محقق کرد گفت: برای علم برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مطلوبی صورت گرفته و باید با اعتقاد بر پژوهش، تصمیم‌گیری کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‌های پژوهشی خود امری سودآور هستند و در صورت سرمایه‌گذاری در این زمینه با شکست و ضرر و زیان مواجه نخواهیم شد.

وی از اجرای پروژه‌های دانشگاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد و گفت: تعامل مسئولان با این دانشگاه به خوبی در حال انجام است.