اصولگرایان‌‌ پس‌ از ۸ سال‌ نگران‌ بیت‌ المال شدند

خورنا: سایت آینده‌ آنلاین نوشت : انتشار نامه ۱۲ نماینده اصولگرای مجلس نهم به سران سه قوه در جهت درخواست برخورد با بابک زنجانی، مستلزم تبریک و تسلیت است. تبریک از آن جهت که بالاخره از مجموع حدود ۳۰۰ نماینده مجلس، ۴ درصد آنان برایشان این سوال مطرح شده که چگونه فردی ظرف ۵ سال به ثروت ۲۵هزار میلیارد تومانی می‌رسد و باید منشا این ثروت را پیگیری کرد، اما تسلیت از آنجا که این نمایندگان شریف و پاکدست، در طول این ۵ سال که شاید منافع سیاسیشان اقتضا نمی‌کرد به این موضوع بپردازند، سکوت اختیار کرده بودند و اکنون یکباره نگران بیت‌المال شده‌اند.

البته عملکرد این نمایندگان به سکوت محدود نمی‌شد و در واقع این نمایندگان عزیز، از حامیان بابک زنجانی و در نتیجه خود او، حمایت تام می‌کردند. در همین هفته خبری منتشر شد که سعید مرتضوی، طرف معامله بابک زنجانی رسما اظهار کرد که وزرای اطلاعات و نفت دولت احمدی‌نژاد، یعنی جنابان حیدر مصلحی و رستم قاسمی، به صورت کامل بابک زنجانی و معامله با وی را تایید کرده بودند و حتی بعد از پرداخت نکردن پول ۱۳۸ شرکت شستا که به یک سوم قیمت کارشناسی توسط بابک زنجانی خریداری شده بود، اصرار داشتند که معامله به هم نخورد.

حضرات نماینده‌ای که امروز علیه بابک زنجانی نامه می‌نویسند، آیا دیروز که اقدامات هم جناح‌هایشان در حمایت از بابک زنجانی را تایید می‌کردند، چشمشان بسته بود؟ و الا چرا به فکر این نیفتادند که وی یقه سفید است؟ آیا در زمان وزرات اطلاعات قبل، نمی‌دانستند که وی مورد حمایت وزارت اطلاعات است که امروز که حامیان وی از وزارت اطلاعات برکنار شده‌اند، به این موضوع می‌پردازند؟

این نمایندگان نمی‌توانند بگویند نمی‌دانستیم، چون نه تنها آنها، بلکه افکار عمومی و مردم عادی نیز به سبب افشای هویت و اقدامات بابک زنجانی توسط سایت بازتاب، از آن مطلع شده بودند. آری؛ همان گونه که بابک زنجانی خود امروز اصرار دارد و در بیانیه‌های خود تاکید می‌کند، با هم قبیله‌های شما دسته بندی می‌شود و امروز اگرچه وی با وزارت نفت، وزارت اقتصاد و وزارت اطلاعات دولت یازدهم مشکل دارد، اما کماکان با شهرداری تهران که باز هم مورد حمایت شماست، شراکت دارد.

صرف نظر از انتظار مردانگی، شاید بتوان از سیاسیون انتظار داشت که لااقل آبروداری کنند و اگر می‌خواهند واقعا علیه بابک زنجانی اقدام کنند، به جای روسای قوا، دوستانشان را مخاطب قرار دهند.
برای آن که این دوستان زیاد در این باره به زحمت نیفتند، اسامی کسانی که بابک زنجانی را تایید کردند، یادآوری می‌نماییم: رستم قاسمی وزیر نفت- حیدر مصلحی وزیر اطلاعات- شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد- سعید مرتضوی سرپرست سابق تامین اجتماعی- محمود بهمنی رییس کل سابق بانک مرکزی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • از جوانان با با این قدر اصولگرا اصلاح طلب نکنید به فکر مردم باشید.........